A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:Eihän kantasormuksia käytä kuin mannet...
No eihän se olekaan vauvan sormeen pidettäväksi tarkoitettu.
Silti ne on mauttomuuden huippuja ja lahjana turhaakin turhempia.
Ai, musta se on kiva lahja. Meidän pojat sai sormuksen lisäksi kultaisen kaulaketjun, johon sormus pujotettiin ja juhlissa esikoinen pitää sitä kaulassa. Vähän vanhempana saa pitää koko ajan, jos tahtoo. Ei minusta yhtään tyhmempi lahja, kuin kastetodistuskotelo, suojelusenkeli, valokuvakehys tms.
Mikä olisi hyvä kastelahja? Rahako?
Emmie tiiä miks mie aattelen näin, mutta valokuvakehys on musta oivallinen lahja, koska siihen voi laittaa kastekuvan. Tuo kastetodistuskotelokin on jees, koska silläkin on funktio, toisin kuin sormuksella - mun päähän ei mahdu tuollaisen joutavanpäiväisen krääsän kerääminen, vielä kun nuo sormukset on rumia kuin mitkä. Itse pidin poikani kastelahjoista kaikkein parhaimpana Suomen Lasten Kalevalaa - siinä on ajatusta ja itua.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mulle ei tulis koskaan ikinä mieleenkään arvostella lapselleni tuotua kastelahjaa. :kieh:
Esikoisella on kastesormus kaiverruksineen ja pitääkin sitä joskus jo ketjussa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mulle ei tulis koskaan ikinä mieleenkään arvostella lapselleni tuotua kastelahjaa. :kieh:
Esikoisella on kastesormus kaiverruksineen ja pitääkin sitä joskus jo ketjussa. :heart:
No, mutta sähän oletkin parempi ihmisenä ja muutenkin kuin vaikkapa mä. Eikö asioista voi keskustella, eikö poikkeavia mielipiteitä saa olla?
Alkuperäinen kirjoittaja tipi&sylvesteri:Itse pidän esim kalevalan lapsi korua järkevämpänä, moinen kastesormus ihan hölmön näköinen. Itsellä lapsikorussa kaksi punaista ja yksi sininen kivi lapsista merkkinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippura harmaana:Mietin vaan että laittaako oikeesti joku Pekka 20-vee tollasen pienen kantasormuksen kaulaansa killumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippura harmaana:Mietin vaan että laittaako oikeesti joku Pekka 20-vee tollasen pienen kantasormuksen kaulaansa killumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hassu pekka:Alkuperäinen kirjoittaja Kippura harmaana:Mietin vaan että laittaako oikeesti joku Pekka 20-vee tollasen pienen kantasormuksen kaulaansa killumaan?
Meidän tytön sormus ainakin killuu mun kaulassani.
Pitääkö se Pekka sitten kaikkia muitakin kastelahjojaan 20veenä?vaatteita?
Tyttö ei voi sitä pitää.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja hassu pekka:Alkuperäinen kirjoittaja Kippura harmaana:Mietin vaan että laittaako oikeesti joku Pekka 20-vee tollasen pienen kantasormuksen kaulaansa killumaan?
Meidän tytön sormus ainakin killuu mun kaulassani.
Pitääkö se Pekka sitten kaikkia muitakin kastelahjojaan 20veenä?vaatteita?
No mutta eihän se sulle ole se kastelahja..?
Ja meillä lapsi saa kastelahjansa itselleen kun muuttaa pois kotoa, paitsi ne vaatteet..tai nekin jos ovat vielä tallessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mulle ei tulis koskaan ikinä mieleenkään arvostella lapselleni tuotua kastelahjaa. :kieh:
No, mutta sähän oletkin parempi ihmisenä ja muutenkin kuin vaikkapa mä. Eikö asioista voi keskustella, eikö poikkeavia mielipiteitä saa olla?
Alkuperäinen kirjoittaja hassu pekka:Tyttö ei voi sitä pitää.
Jospa antaa sitten omalle lapselleen tuon sormuksen,niin on ainakin uhkaillut.Voihan tuo Pekkka tehdä samoin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja hassu pekka:Tyttö ei voi sitä pitää.
Jospa antaa sitten omalle lapselleen tuon sormuksen,niin on ainakin uhkaillut.Voihan tuo Pekkka tehdä samoin...
Ja missä se lapsi sitä pitää![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:Eihän kantasormuksia käytä kuin mannet...
No eihän se olekaan vauvan sormeen pidettäväksi tarkoitettu.
Silti ne on mauttomuuden huippuja ja lahjana turhaakin turhempia.