Kassaneiti josta tehtiin valitus!!!

  • Viestiketjun aloittaja "Asiakas"
  • Ensimmäinen viesti
"kaveri"
[QUOTE="hohhoijakkaa";22329269]en tiedä, mutta lopeta jo. kiljut ihan kuinoisit ainoa ihminen jolla on lapsia maailmassa.kummasti me muutkin vaan käymme kaupassa ilman että vaadimme erityiskohtelua mistään syystä. pidät vaan enemmän kuria lapsillesi ja sillä siisti. kärryihin ei tarviste mennä sukilla eikä kengillä. pistä lokeroon säilytykseen jos on ongelmia. vaikka. jos niin tyhmä olet että et muuten osaa käydä vaatimatta kassoja pakkaamaan ostoksiasi ja vaatimatta erityiskohtelua.[/QUOTE]

hei.. tipuppa maan pinnalle!! :D
En vaadi mitään sen ihmeempää erityiskohtelua, jos mainitsen et joskus ku oon ollu kaupassa lasten kans on kassaneiti auttanu tavaroiden pakkaamisessa ja oon ollu siitä todella kiitollinen!! Vastikään eräs vanhempi rouva tuli ja kysyi saako ottaa minulta itkevän vauvan syliin (kärryistä) siksi aikaa että saan pakattua ja auttoi vielä autolle saakka (ja KIITTELIN ihan hirveästi kohteliaisuudesta).
Nuo on pieniä eleitä, mutta toisaalta tekevät asiakkaan todella tyytyväiseksi ja saa hyvän mielen! Tietty jos haluaa naama mutrulla istua siinä penkillään, ni mikäs siinä.. mut itekki asiakaspalvelua hoitoalalla tekevänä tiedän sen että monesti se pieni apu toiselle voi olla loppupeleissä ISO apu toisen mielestä!
Kyl mä näille kuria pidän, ei se siitä kiinni ole, mut 10kk ikäinen ei nyt vain kovin kauaa muista et pitäs istua nätisti ja hiljaa paikallaan, jos sattuu hoksaamaan et äiti kääntää katseen pois ja saan äidin huomion ku nousen seisomaan..

Jätän ens kerralla autoon, jos lupaat olla ettet soita lastensuojeluviranomaisia paikalle!! ja ota ne vaaleanpunaiset lasit pois siitä otsalta
 
Minulla ongelmana on usein se kassahihnan lyhyys - siihen ei sovi täysi kärryllinen tavaraa kerralla vaan ensin pitää odottaa, että kassa saa osan tavaroista kassan ohi ja sit sopii taas latoa lisää.
Näin siitäkin huolimatta, että maitopurkeista, mehutölkeistä ym nostan hihnalle vaan yhden ja kassalla sit sanon montako samanlaista on kärryssä.

Mutta juu, miekin kukkurakärryineni kyllä itse huolehdin siitä että ekana sinne kassahihnan päähän ei joudu just jotkut karjalanpiirakat tai tomaatit vaan ennen niitä sinne menee esim. just ne kahvipaketit, lihapakkaukset ja muut painavat.

Ne paljon parjautu Lidlin kassat taas on mun mieleen - niissä on kunnon pitkä hihna nostella ne tuotteet siihen ja sit pääsee ripeästi kärryn kanssa vastaanottamaan niitä tuotteita.
Ainakin Kouvolan ja Kuusankosken Lidlissä kassat ovat hienosti aina odottaneet, että saan kärryni tyhjennettyä ennenkuin alkavat niitä tuotteita siitä kassan ohi edes vedellä.
He ymmärtänevät sen, että se on paljon nopeampi tapa, kun että se kassan pää tukkeennutetaan täysin, jolloin tuotteetkin helpommin menisivät rikki.
 
"kaveri"
niin ja jos joku vielä jaksaa napista :D ni en itse asiassa huomauttanu kassaneitille mitään kärkästä tai ehdottanu pakkaus apua tms. Sanoin vain että eiköhän ole parempi et on tuolla, mitä päällään lattialla ja se meidän keskustelu loppui siihen!!
 
"hohhoijakkaa"
[QUOTE="kaveri";22329306]niin ja jos joku vielä jaksaa napista :D ni en itse asiassa huomauttanu kassaneitille mitään kärkästä tai ehdottanu pakkaus apua tms. Sanoin vain että eiköhän ole parempi et on tuolla, mitä päällään lattialla ja se meidän keskustelu loppui siihen!![/QUOTE]

miten niin parempi? kenelle? kaupalle huonompi kun pitää pestä kärryjä. ja sitä kautta meille kaikille. jos minäkään en siellä seiso niin miksi teidän perhe seisoo?
 
"kaveri"
[QUOTE="hohhoijakkaa";22329323]miten niin parempi? kenelle? kaupalle huonompi kun pitää pestä kärryjä. ja sitä kautta meille kaikille. jos minäkään en siellä seiso niin miksi teidän perhe seisoo?[/QUOTE]

parempi sen rinnalla et konttaa ympäri kaupan lattioita tonkimassa tavaroita tai tippuisi pääedellä lattialle sieltä kärryistä!! Ja eiköhän kärryt jotka säilytetään ulkona ole jo likaisia ihan muustakin syystä! Eikä tämä ole mikään automaattinen tapa kaupassa, nyt vain loppui kädet kesken :/
 
"kaveri"
[QUOTE="hohhoijakkaa";22329332]Miksi et valitse kauppaa niin että löytyy teidän tarpeiisiin sopiva kärry, jos et voi käydä kaupassa kuten muut ihmsiet? niin että lapsi uskoo mitä sanotaan.[/QUOTE]

tuu sanoon tuolle 10kk ikäiselle et uskoo sen mitä sille sanotaan :/

Ja tääl kylällä on tasan 2 kauppaa!! Sinnekki on 30km matkaa ja siitä seuraava kauppa on 50km päässä!!
 
Lidl
mikä vika kassasysteemissä??samanlaisia kassojahan ne on kun muissakin kaupoissa..
Kreikan Lidl:ssa on ainakin sellaiset kassat joissa ei ole ollenkaan kassan jalkeista tilaa. Tavarat pitaa heti laittaa takaisin karryyn ja sitten vasta jalkeenpain karrysta pakata kasseihin. Eli tosi nopea saa olla etta ehtii kaikki tavarat nosteleen karryyn heti kassaneidilta :) Siina kassakoneen jalkeen pieni tila ja karrylle paikka. Ostoskoreja ei ole ollenkaan kaytossa.
 
"Rane"
Kannattaa aina latoa tavarat hihnalle siten että ensin tulee painavat ja kestävät kuten maitopurkit ja piltit ja lopuksi salaatit, jogurtit, pehmeät leivät yms. hajoava.
Kassaneidille ei yleensäkään kannata virheistä huutaa, vaan jos neiti on nätti, niin hymyillen maksaa suurimmalla setelillä minkä löytää ja mainita että "Teillä ei ole täällä tarpeeksi suuria kondomeja."
 

Yhteistyössä