Kassaneiti josta tehtiin valitus!!!

  • Viestiketjun aloittaja "Asiakas"
  • Ensimmäinen viesti
"Asiakas"
Se olin minä, joka sen tein. Pitäisiköhän sun vaihtaa alaa tai ainakin opetella asiakaspalvelun alkeet siinä kassan takana vai oliko päiväsi vaan muuten huono, että ei vähääkään kiinnostanut olla töissä?
Harmi vaan, että en voi kirjoittaa sinusta nimellä, koska rinnassasi ei ollut nimineulaa.

Oltiin siis ostamassa miehen kanssa viikon ruokaostoksia ja nostelimme yhdessä tavaroita hihnalle, kunnes kärryissä tavaraa oli vaan osittain jäljellä ja mieheni meni pakkaamaan ostoksia. Maksoin ostokset jamenin miehen avuksi hihnan päähän. Mies rupesi harmitteli,kun karjalanpiirakat olivat yhtenä mössönä pussin pohjalla ja totesin, että ne pitää käydä vaihtamassa. Sanoin kassalle, että nyt kävi näin ja tuotteen voi varmasti käydä vaihtamassa. Hän rupesi sanomaan vastaan, että ei se nyt onnistu, koska mieheni ei ollut huomauttanut hänelle, että tavarat tulevat liian nopeasti hihnalla eteenpäin. Suivaannuin tästä kommentista, enkä säästellyt sanojani. Lopulta kassa sanoi, että tämän kerran voitte vaihtaa, mutta jatkossa meidän olisi huolehdittava että näin ei pääse käymään. Per..le sanon minä.
Kotona huomasimme, että yksi sun toinen pakkaus oli rikkoutunut tuosta, että niitä vaan laitettiin vauhdilla eteenpäin.

Henkilö jolle palautetta annettiin pahoitteli tilannetta ja lupasi puhutella työntekijän... Toivottavasti on myös sen tehnyt. Kiitos, olen purkautunut.
 
"vieras"
Vastaampa kassaneitinä tähän. Kassa on ehdottomasti toiminut väärin,noin ei saisi tapahtua. Ikävä tosiasia on kuitenkin se että me kassahenkilöt olemme asiakkaiden silmissä toisenluokan kansalaisia...vaikka se nyt ei tähän asiaan liitykään,piti vaan purkautua. Jos asiakkaalla on huono päivä se puretaan kyllä kassaneitiin,näin se ikävä kyllä menee...mutta joo itsepä olen ammattini "valinnut" :)
 
"Neith"
no kyllähän ne tuotteet muussautuu siinä hihnalla jos ei niitä ajoissa mene pakkaamaan.. ihan on omaa mokaa silloin..
kun olin kassalla töissä niin en mä todellakaan antanut käydä vaihtamassa tuotteita vain siksie ttä on niin hidas/surkea pakkaaja..
yleensä kun asiakas vain seistä tönöttää siinä hihnan alkupäässä vahtamassa hintoja eikä suinkaan tee sitä mikä olisi kaikkien kannalta parasta,eli pakkaa niitä tavaroitaan jotta kaupassakäynti olisi sujuvaa ja nopeaa kaikille
 
Kassatyöntekijöiden kouluttaja
Olikohan kokematon kenties...? Kassatyöhön opettattaville henkilöille kyllä neuvotaan, kuinka herkästi rikkoontuvat tuotteita sekä hevi-tuotteita käsitellään.
 
justjuu
asiakkaat ne vaan läiskii tavaroita miten sattuu ja kassaneidin pitäs erotella se ja se ja se... nää on näitä vinkuiitavalittajia joiden elämän suola on vaan käydä toisten päivää pilaamassa. ja peesaan "jaa"-nimimerkkiä...
 
"huoh"
No eiköhän se ole ihan asiakkaan oma moka, jos ei osaa lastata riittävän nopeasti tavaraa kassiin. Ihan turhasta valitit. Ei taida Lidlissäkään enää olla sellaisia kassoja joissa ei ole hihnaa? Meinaan, sun pitäis alkaa käymään sellaisessa... huoltsikoilta ja jostain minimarkesteista vielä niitä löytyy.
 
vai oliskohan ollu pakkaajassa vika,jos piirakat oli pussin pohjalla ;) asiaakkaat voisi myös opetella laittamaan ostokset hihnalle niin,et painavat ja isot tuotteet tulee ensin..helpottaa kummasti sitä pakkaamista ja tavarat ei näin ollen mene rikki hihnallakaan..
 
Mä en ole ikinä jaksanut moisesta erityisesti avautua. Olen marssinut kaupan asiakaspalveluun ja palauttanut murskatun tuotteen sinne.

Ja juu, ei niin nopeasti ei pysty pakkaamaan että esim viikon ruoka-ainekset pysyisi kassatädin tahtiin pakkaamaan järkevästi. Osa kassahenkilöistä osaa laittaa jugurttipurkit sivuun, mutta osa murskaa kaiken vähänkin hennomman ellet ehdi itse väliin.
 
"Neith"
[QUOTE="piika";22324690]Pitäisiko ensiksi laittaa hihnalle maitopurkit ymkovemmap paketit?
lopuksi piirakka ym.tuotteet.
ei muussannu ja ostokset pakataan sitten kassiin päällimmäiseksi.[/QUOTE]

jeps, juurikin näin.. kun hihnalle pistetään ensin kovat ja painavat paketit niin ne on myös kätevä pakata ensin, vasta sitten herkästi rikkoutuvat ja pehmeät paketit (jugurrtipurkit jne)
 
ikl
[QUOTE="piika";22324690]Pitäisiko ensiksi laittaa hihnalle maitopurkit ymkovemmap paketit?
lopuksi piirakka ym.tuotteet.
ei muussannu ja ostokset pakataan sitten kassiin päällimmäiseksi.[/QUOTE]

Näin mekin teemme. Ja jos meitä on kaksi aikuista kaupassa käymässä, niin toinen latoo tavaroita hihnalle toisen pakatessa niitä kasseihin hihnan toisessa päässä. Ei oo tarvinnu valittaa kellekään. :D
 
"Neith"
Mä en ole ikinä jaksanut moisesta erityisesti avautua. Olen marssinut kaupan asiakaspalveluun ja palauttanut murskatun tuotteen sinne.

Ja juu, ei niin nopeasti ei pysty pakkaamaan että esim viikon ruoka-ainekset pysyisi kassatädin tahtiin pakkaamaan järkevästi. Osa kassahenkilöistä osaa laittaa jugurttipurkit sivuun, mutta osa murskaa kaiken vähänkin hennomman ellet ehdi itse väliin.
kyllä mä olen aina ehtinyt, vaikka olen ollut pojan kanssa kahdestaan kauapssa ja tavaraa on ollut reilu kärryllinen..
 
[QUOTE="Neith";22324716]jeps, juurikin näin.. kun hihnalle pistetään ensin kovat ja painavat paketit niin ne on myös kätevä pakata ensin, vasta sitten herkästi rikkoutuvat ja pehmeät paketit (jugurrtipurkit jne)[/QUOTE]

Mutta kun on kukkuroilleen lastattu kärry, täydellistä järjestystä ei aina pysty noudattamaan.. .Kun ne painavat ovat siellä kärryn pohjalla ja kevyet päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kassatyöntekijöiden kouluttaja;22324684:
Olikohan kokematon kenties...? Kassatyöhön opettattaville henkilöille kyllä neuvotaan, kuinka herkästi rikkoontuvat tuotteita sekä hevi-tuotteita käsitellään.
mutta onko kassoilla aikaa järkätä jokaisen asiakkaan ostokset siinä skannerin vieressä,jotta painavat tuotteet tulee ensin??vastaus on: EI
 
kassalla myös työskennellyt
Hyvää asiakaspalvelua olisi ollut että tuotteen olisi saanut muitta mutkitta vaihtaa, eli olen samaa mieltä että kassaneiti toimi väärin, mutta pieni vinkki tuohon ettei tuotteet littaannu siellä hihnan päässä, niin ne voi asetella jo kärrystä hihnalle nostettaessa siten että painavat ensin, esim. maitotölkit ja muut kovat pakkaukset, ja viimeisenä ne jugurttipurkit ja karjalanpiirakat. Säästyy harmilta sekä asiakas että kassatyöntekijä.
 
[QUOTE="Neith";22324724]kyllä mä olen aina ehtinyt, vaikka olen ollut pojan kanssa kahdestaan kauapssa ja tavaraa on ollut reilu kärryllinen..[/QUOTE]

Miten pystyt? sillä aikaa kun lastaat, niin eihän siellä kukaan tavaroita laita kassiin :) Mä kuvittelen olevani tehokas kassiin pistäjä, mutta toki järjestän kassit samalla. Kylmät ja lämpimät tuotteet eivät mene samaan kassiin. Siinä välissä kun kasseja nostaa takaisin kärryyn, niin silloin on tullut hihnalta jo 25 pakettia lisää :)
 
Mulla ei oo ikinä menny mitään rikki missään kaupassa vaikka menen pakkaamaan yleensä aina vasta sen jälkeen kun olen maksanut. Mutta siihen auttaa myös se että missä järjesteyksessä niitä pakkaa siihen hihnalla. Ekana laitan aina kaikki kovemmat tavarat ja viimeisenä vasta helpommin särkyvät. Enhän mä nyt niitä kauppakassiinkaan laittais kuin tuossa järjestyksessä.
 
uki
Jos mä teen viikon ostokset yksinäni kolmen lapsen kanssa, niin aika usein teen niin, että ladon vaan osokset takaisin hihnalta kärryyn ja varsinaisen pakkaamisen teen sitten rauhassa kassa-alueen ulkopuolella. Joo, se on hieman vaivalloisempaa, mutta joustavampaa muiden kannalta kuin se, että järjestelen niitä viilipurkkeja kasseihin hihnalla.
 
"Nana"
Kassaneiti täälläkin ja KYLLÄ se kuuluu ihan normaaliin hyvään asiakaspalveluun, että hieman kassa katsoo, miten tavarat menee hihnan toiseen päähän. Huomaa, että täällä on parikin töihinsä ja asiakkaisiinsa kyllästynyttä "asiakaspalvelijaa". Hyvään palveluasenteeseen taas ei kuulu nillittää joka asiasta, että ei kuulu mun hommiin, ei mun tartte tai en kyllä viitti jne...
 
efcd
Minäkin olen ollut kassalla töissä, ja olen kyllä yrittänyt olla todella tarkkaavainen, että kenenkään ostokset ei liiskaannu!!! Tuotteet, jotka ovat erityisesti liiskautumisvaarassa, siirsin suoraan sivuun, ettei ne vaan jää muiden ostosten alle. Kyllä sen kassan pitäisi osata tällainen asia tehdä, jos on yhtään järkeä päässä. Meilläkin kyllä toinen aikuisista kiirehtii heti pakkaamaan ostoksia, kun niitä alkaa kertymään sinnee laariin, sillä osa kassoista ei tosiaan osaa ollenkaan ajatella ja muutenkin me ja muut pääsemme nopeasti eteenpäin, kun toimimme ripeästi.
 

Yhteistyössä