Kassaneiti josta tehtiin valitus!!!

  • Viestiketjun aloittaja "Asiakas"
  • Ensimmäinen viesti
"hohhoijaa"
olette kyllä aika törppöjä. oikein kaksi isoa ihmistä kahdestaan kaupassa? niinkö? ja ette saa pakattua ostoksianne. ja kehtaatte vielä inistä kassasta. laiskoja ja ahneita, olisitte söneet murut, nyt menee hyvää ruokaa roskiin.
 
"kaveri"
[QUOTE="vieras";22326524]No mitä sun mielestä sen kassan olisi pitänyt tehdä, tulla sieltä kassan takaa kaitsemaan lasta? Ei se kassa itse ole niitä hygieniasääntöjä keksinyt eikä hänellä ole myöskään minkäänlaisia valtuuksia antaa kellekään myönnytystä niistä.[/QUOTE]

Ymmärrän kyl sen miksi sinne ei saa laittaa lasta kengät jalassa (ja tosiaan 10kk ikäinen lapsi joka ei vielä kävele, mut kiipeilee ja nousee puutavasten seisomaan). Ois se voinu vaik sanoa et anna yks kassi tänne ni pakkaan kaverina (näin on joskus joku kaupan kassoista tehny ku on ollu rauhallsita ja oon ollu lasten kans liikenteessä).
 
"kaveri"
Alkuperäinen kirjoittaja myyjänen;22326620:
Niinpä, meille on kanssa sanottu että vanhempia pitää kieltää laittamasta lapsiä kärryyn kengät jalassa. Mun tosi vaikeaa aina mennä kellekään huomauttelemaan tuosta, olen sen verran lälly. Kiva mennä sönkkämään että kun niitä lapsia ei saisi sinne kärryyn laittaa kengät jalassa.... Ja sitten saa vanhempien vihan niskoilleen.
Toki siitä pitää ja saaki sanoa, mut pitää myös ymmärtää se toisen tilanne.. eikö kuitenkin mieluummin siinä kärryssä seisomassa, mitä päällään lattialla???

Tai kerro sinä mitä mun ois pitäny tehdä?? ottaa vauva kainaloon? mut ei se ainakaan ois nopeuttanu sitä tilannetta.. tai tehny miellyttävämmäksi.
 
hohhoijakkaaa
Monikin käy yksin lasten kanssa kaupassa, ja silti ehhtii pakata ja laittaa asiallisesti painavat ensin hihnalle.
ja teitä kaksi aikuista. oletteko jotenkin vajaakuntoisia?
 
"hohhoijakkaa"
voi hyvänen aika. Minusta ap:lla oli hyvät syyt tehdä valitus.
Ensinnäkin, asiakaspalvelutyössä asiakas on oikeassa, vaikka kuinka vituttais ja tekis mieli sanoo pahasti niin se on nieltävä, oltava kohtelias ja toimittava sen mukaan.

Toiseksi. Kassaneidin(miehen) ON katsottava miten ostokset laitetaan. Sen pitäisi tulla esille jo hyvässä perehdytyksessä.

Kolmanneksi. Ei ostajan ole mikään pakko mennä pakkaamaan jo valmiiksi, itse joskus pakkaan (jos kiire) ja joskus ootan että oon maksanu. Sillä hetkellä palvellaan minua enkä ala hosumaan jonojen takia. Riippuu myös ostosmäärästä. Tuotteet on miten sattuu siinä kun ite siihen ladon koska kuten joku jo sano, painavimmat on yleensä siellä alla. Eipä silti oo tarvinnu saada ruttaantuneita tuotteita kovinkaan montaa kertaa, jugurtit on ollu ehjiä jne johtuen kassaneidinkin järkevyydestä ja oma-aloitteisuudesta.

Kassaneidit ei ole sen huonompia kuin muutkaan esim lääkärit. Kuka ne ruuat laskuttaa sitten, jos sinne tulee pikakassoi missä jotku vanhat papat ja mammat vetää viivakoodinlukijasta tavaraa tunnin kun ei ymmärrä niiden päälle, sit pitäs vielä visakortilla maksaa eikä pankilla jne. Eiköhän tuo suju aika hyvin kun on kassalla ihminen joku tottuneesti vetää tuotteet läpi ja laskuttaa.

Työtä voi tehdä ripeästi mutta myös huolellisesti. Kassaneidit on tosiaan usein ne kun saa paskat niskaan asiakkaalta jos on huono päivä, siinä pitäs muistaa oma ammatillisuus ja sulkee korvat niiltä. Jos ei pysty toimimaan asiakaspalvelutyössä ASIAKASLÄHTÖISESTI niin liekö sitten väärä ala kokonaan.

Itse olin muutaman kuukauden kassalla ja asiakkaita näki jos jonkinmoisia, ikinä ei tullu mieleenkää puhua asiakkaille epäkunnioittavasti, oli syy minussa tai heissä. Tykkäsin kyllä olla siellä!
minä minä minä
 
"Rane"
[QUOTE="Asiakas";22324633]Se olin minä,...
Harmi vaan, ...
Oltiin siis...
miehen kanssa nostelimme yhdessä....
Mies rupesi harmitteli,....
Suivaannuin , enkä säästellyt sanojani...
Per..le sanon minä.
[/QUOTE]

Ihan pikku juttu vain. Nimmaristasi jäi puuttumaan yksi a: Aasiakas.
 
[QUOTE="kaveri";22328934]Toki siitä pitää ja saaki sanoa, mut pitää myös ymmärtää se toisen tilanne.. eikö kuitenkin mieluummin siinä kärryssä seisomassa, mitä päällään lattialla???

Tai kerro sinä mitä mun ois pitäny tehdä?? ottaa vauva kainaloon? mut ei se ainakaan ois nopeuttanu sitä tilannetta.. tai tehny miellyttävämmäksi.[/QUOTE]

Olisit napannut siltä kengät jalasta ennenkun viskasit sinne kärryyn. Problem solved.
 
[QUOTE="kaveri";22328916]Ymmärrän kyl sen miksi sinne ei saa laittaa lasta kengät jalassa (ja tosiaan 10kk ikäinen lapsi joka ei vielä kävele, mut kiipeilee ja nousee puutavasten seisomaan). Ois se voinu vaik sanoa et anna yks kassi tänne ni pakkaan kaverina (näin on joskus joku kaupan kassoista tehny ku on ollu rauhallsita ja oon ollu lasten kans liikenteessä).[/QUOTE]

oisit laittanu kärriin missä on vyöt tai ottanu ne kengät pois
 
"joo"
[QUOTE="kaveri";22329009]Tietty sen oisin voinu tehdä, mut eipä siinä kiireessä tullu mieleen (ja ärsytysken tilassa ku yrität selvitä kaupasta ulos ja yks pomppii seisomaan).. :/[/QUOTE]

Se ei taas ole kassaneidin vika, jos sinä et tule ajatelleeksi. Ja jos olisi alkanut pakata kaverina, täällä olisi joku inumassa, miten Nicopetteri missasi ekat kaksi minsaa pikkukakkosesta ja sai itkupotkuraivarin, kun idiootti kassaneiti alkoi pakata jonkun ostoksia.
 
"kaveri"
[QUOTE="joo";22329149]Se ei taas ole kassaneidin vika, jos sinä et tule ajatelleeksi. Ja jos olisi alkanut pakata kaverina, täällä olisi joku inumassa, miten Nicopetteri missasi ekat kaksi minsaa pikkukakkosesta ja sai itkupotkuraivarin, kun idiootti kassaneiti alkoi pakata jonkun ostoksia.[/QUOTE]

oishan se kassaneiti voinu nätisti sanoa et ihan ok muuten, mut ota ne kengät pois. Niin ja sanoin jo aikaisemmin et kassalla ei ollu muita. Enkä ole sanonu kassaneitiä idiootiksi!!
 
[QUOTE="Kaisa";22329157]aika harvassa kaupan ostoskärryissä oon nähny vyöt... ja tosiaan oisin voinu ottaa kengät pois, mut ihan oikeasti olin sen verran väsyny et ei käyny mielessäkään ja sit alkoi ärsyttään ku tyttö pomppi siinä..[/QUOTE]

Kyllä niitä vauvakärryjä on aika monessa paikkaa.
 
"joo"
En sanonutkaan, että sinä olisit sanonut, vaan että joku voisi sanoa. Niin tai näin, aina joku nillittää.

Enkä muuten edes ole asiakaspalvelussa töissä, sen vaan näkee, että niin se aina menee.
 
"kaveri"
Kyllä niitä vauvakärryjä on aika monessa paikkaa.
meil ei ole täällä kummassakaan kaupassa kuin niitä vauvakärryjä joihin laitetaan "lapsi makaamaan" ja mitenpä sellaista lähet enään kassalta hakemaan ja toiseksi sit ois joku tullu valittaan siitä et huuatan lasta niissä kärryissä. Ku kuin moni tän ikäinen enään haluaa matkustaa selällään vauvakärryissä? Autokärryjä tuos kaupassa ei ole, jos ois ni oisin voinu laittaa sinne alaosaan
 
"kaveri"
[QUOTE="joo";22329176]En sanonutkaan, että sinä olisit sanonut, vaan että joku voisi sanoa. Niin tai näin, aina joku nillittää.

Enkä muuten edes ole asiakaspalvelussa töissä, sen vaan näkee, että niin se aina menee.[/QUOTE]

ok
 
[QUOTE="kaveri";22329185]meil ei ole täällä kummassakaan kaupassa kuin niitä vauvakärryjä joihin laitetaan "lapsi makaamaan" ja mitenpä sellaista lähet enään kassalta hakemaan ja toiseksi sit ois joku tullu valittaan siitä et huuatan lasta niissä kärryissä. Ku kuin moni tän ikäinen enään haluaa matkustaa selällään vauvakärryissä? Autokärryjä tuos kaupassa ei ole, jos ois ni oisin voinu laittaa sinne alaosaan[/QUOTE]


jos meette ens kerralla ihan yksin kauppaan ,toinen vahtii lapsia.kun tuntuu olevan toistuvaa tuo tavaroiden ruttaantuminen
ja vaikeaa tuo kauppakäynti :(
 
"vieras"
[QUOTE="kaveri";22329185]meil ei ole täällä kummassakaan kaupassa kuin niitä vauvakärryjä joihin laitetaan "lapsi makaamaan" ja mitenpä sellaista lähet enään kassalta hakemaan ja toiseksi sit ois joku tullu valittaan siitä et huuatan lasta niissä kärryissä. Ku kuin moni tän ikäinen enään haluaa matkustaa selällään vauvakärryissä? Autokärryjä tuos kaupassa ei ole, jos ois ni oisin voinu laittaa sinne alaosaan[/QUOTE]

No kai se olis sen aikaa voinut olla vaikka lattialla, jos kaupassa ei ollut paljoakaan muita asiakkaita, joiden tiellä olisi ollut. Tuskin siellä nyt hirveästi mitään roskaa on, joku kuitti enintään mihin lapsi ei tukehdu, ja lastaan rakastava äitihän pistää tämän nuolemaan kengänpohjat jotta vastustuskyky pöpöille kehittyy kunnolla joten jos lattia olis ollut vähän likainen niin sehän olis vaan hyväksi..
 
"kaveri"
[QUOTE="vieras";22329216]No kai se olis sen aikaa voinut olla vaikka lattialla, jos kaupassa ei ollut paljoakaan muita asiakkaita, joiden tiellä olisi ollut. Tuskin siellä nyt hirveästi mitään roskaa on, joku kuitti enintään mihin lapsi ei tukehdu, ja lastaan rakastava äitihän pistää tämän nuolemaan kengänpohjat jotta vastustuskyky pöpöille kehittyy kunnolla joten jos lattia olis ollut vähän likainen niin sehän olis vaan hyväksi..[/QUOTE]

kuuleppas, ei kiitos!! Kotona nuolkoon niitä kengänpohjia niin paljon ku haluaa, mut kaupassa ne päästä konttaavaa ja puutavasten kävelevää vilkasta neitiä lattialle.. ihan oikeesti jos oisin laittanu sen lattialle ni kauanko luulet et se ois pysyny siinä mun vierellä, ei 15s kauempaa..
 
Voi hyvää päivää että kaupassakäynnistäkin voidaan saada montaa laatua ongelmaa aikaseks. Mä sanon aina miehelle etten ikinä mee kauppaan perjantaina illalla tai lauantaina aamulla kun sillon on kaikki amatöörit liikkeellä. Tässähän se nähdään taas. Raahataan sinne mies ja lapset ja koko suku eikä silti saada edes tavaroita ehjänä kotiin. Miten ihmiset voi olla niin avuttomia?

Mitä jos joskus jätätte ne lapset äijän kanssa kotiin ja menette yksin kauppaan? Siinä on hyvä tilaisuus opetella keräämään tavarat järkevästi kärryyn ja myös siirtämään ne järkevästi hihnalle ja kasseihin. Eikä tarvi purkaa omaa kiukkuaan ja ärtymystään viattomaan kassanhoitajaan. Toki jos on jotain oikeasti valittamista niin voi valittaa, mutta sekin pitää tehdä asiallisesti. Ei pään aukominen mitään auta.
 
"hohhoijakkaa"
[QUOTE="kaveri";22329240]kuuleppas, ei kiitos!! Kotona nuolkoon niitä kengänpohjia niin paljon ku haluaa, mut kaupassa ne päästä konttaavaa ja puutavasten kävelevää vilkasta neitiä lattialle.. ihan oikeesti jos oisin laittanu sen lattialle ni kauanko luulet et se ois pysyny siinä mun vierellä, ei 15s kauempaa..[/QUOTE]

en tiedä, mutta lopeta jo. kiljut ihan kuinoisit ainoa ihminen jolla on lapsia maailmassa.kummasti me muutkin vaan käymme kaupassa ilman että vaadimme erityiskohtelua mistään syystä. pidät vaan enemmän kuria lapsillesi ja sillä siisti. kärryihin ei tarviste mennä sukilla eikä kengillä. pistä lokeroon säilytykseen jos on ongelmia. vaikka. jos niin tyhmä olet että et muuten osaa käydä vaatimatta kassoja pakkaamaan ostoksiasi ja vaatimatta erityiskohtelua.
 

Yhteistyössä