Käsityö-ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Blogista löytyy kaikennäköistä http://pikkuinkkuli.vuodatus.net/ :wave:

Tässä ketjussa on varmaan hyvä "mainostaa" tuota palstaprojekti ketjua http://kaksplus.fi/keskustelu/t1484907#m16876123 ....kaikki rohkeesti mukaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Oot siä ite tehnyt päänkin :o Mun oma tekeleistä ei ees tullut ihmisen näköisiä :ashamed:

Joo kaikki itse, miniatyyrimassasta. Se on kiva aine muotoilla. :)

Olikos sulla joku muotti päälle? Ite yritin silloin fimosta mut sehän vain suli käsiin... :headwall: Ai kun osaiskin tehdä nuket itse nii ei kaikilla olis samanlaisia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Olikos sulla joku muotti päälle? Ite yritin silloin fimosta mut sehän vain suli käsiin... :headwall: Ai kun osaiskin tehdä nuket itse nii ei kaikilla olis samanlaisia

Ei. Kattelin netistä Alfred Hitchcockin kuvaa samalla ja annoin mennä. :D

:o *vihertää kateudesta*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Olikos sulla joku muotti päälle? Ite yritin silloin fimosta mut sehän vain suli käsiin... :headwall: Ai kun osaiskin tehdä nuket itse nii ei kaikilla olis samanlaisia

Ei. Kattelin netistä Alfred Hitchcockin kuvaa samalla ja annoin mennä. :D

http://farm4.static.flickr.com/3412/3303567020_0363ef2e9e.jpg

Siinä hän rouvansa kanssa, jolla on vasta pää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Olikos sulla joku muotti päälle? Ite yritin silloin fimosta mut sehän vain suli käsiin... :headwall: Ai kun osaiskin tehdä nuket itse nii ei kaikilla olis samanlaisia

Ei. Kattelin netistä Alfred Hitchcockin kuvaa samalla ja annoin mennä. :D

http://farm4.static.flickr.com/3412/3303567020_0363ef2e9e.jpg

Siinä hän rouvansa kanssa, jolla on vasta pää.

Ihanat!
 
näitä ei ole blogissa, kun tyttö oli pikkuinen niin tein hänelle tämmösiä....
yhdess-2.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
http://winnie84.vuodatus.net/

tuolla on jotain pientä, jostain kumman syystä nyt on ollu hiljasempi hetki käsitöiden saralla..niin ja paljon ois keskeneräsiä

Kiva hattu! Mistä siä nuo kaavat siihen sait? *kyseli jo samaa blogissa*

mulla on täällä anopilta saatuja käsityökansioita, oisko vuodelta 78 wsoyn..ni siellä välissä oli..mutta netistäki ois löytyny, mutta ku mulla ei ollu tulostinta
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
http://winnie84.vuodatus.net/

tuolla on jotain pientä, jostain kumman syystä nyt on ollu hiljasempi hetki käsitöiden saralla..niin ja paljon ois keskeneräsiä

Kiva hattu! Mistä siä nuo kaavat siihen sait? *kyseli jo samaa blogissa*

mulla on täällä anopilta saatuja käsityökansioita, oisko vuodelta 78 wsoyn..ni siellä välissä oli..mutta netistäki ois löytyny, mutta ku mulla ei ollu tulostinta

Pitääkin alkaa kahlaamaan nettiä lävitse. Kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
http://winnie84.vuodatus.net/

tuolla on jotain pientä, jostain kumman syystä nyt on ollu hiljasempi hetki käsitöiden saralla..niin ja paljon ois keskeneräsiä

Kiva hattu! Mistä siä nuo kaavat siihen sait? *kyseli jo samaa blogissa*

mulla on täällä anopilta saatuja käsityökansioita, oisko vuodelta 78 wsoyn..ni siellä välissä oli..mutta netistäki ois löytyny, mutta ku mulla ei ollu tulostinta

Pitääkin alkaa kahlaamaan nettiä lävitse. Kiitos!

http://www.ottobredesign.com/fi/kaavat/index.html
tuol oli yks aika kiva...

tässä suora linkki kaavaan
http://www.ottobredesign.com/fi/kaavat/pdf/tyton_hattu_FI.pdf
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
näitä ei ole blogissa, kun tyttö oli pikkuinen niin tein hänelle tämmösiä....

Hienoja...niinkuin kaikki sun tekemät aina :wave:

kiitos...mut ei mun jutut aina onnistu :D tarttis varmaan laittaa kuvia niistä mitkä on kamalia....

joo...mä luulin että sä onnistut aina :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
näitä ei ole blogissa, kun tyttö oli pikkuinen niin tein hänelle tämmösiä....

Hienoja...niinkuin kaikki sun tekemät aina :wave:

kiitos...mut ei mun jutut aina onnistu :D tarttis varmaan laittaa kuvia niistä mitkä on kamalia....

joo...mä luulin että sä onnistut aina :D

:saint:
 

Yhteistyössä