Karvojenpoisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja7

Vieras
Moi!
olen ennenkin poistanut kylmävahaliuskoilla säärikarvat, nyt kokeilin tehdä posliinin niillä. No ei onnistunut, ihoa repesi mukana kun piti niin monta kertaa yrittää karvoja irti. sheivaamisella alapäähän jää sänki, tulee näppyjä ja karvat kasvaa sisäänpäin. voiko karvanpoisto aineella poistaa alapään karvat? katkaiseeko aine karvan vai lähteekö juurineen? ei rahat riitä ammattilaisella poistattamassa.... kertokaa vinkkejä, ja tietysti mahdollisimman kivuttomia, Kiitos!

Itse suosittelen epilaattoria. Kertaostolla hinta on melko suuri, mutta kun vertaa ammattilaisen tekemään sokerointiin/vahaukseen, sen säästää kahdella ajolla. Itse tykkään. Ihan tuonne intimeimmälle alueelle en sitä tunge, mutta suurimman osan karvoista saa helposti ja vähän hammasta purren poistettua helposti.

Noi varmast sattuu, koska must tuntuu jo että iha säärikarvoje ajo tol sattuu iha jumalattomasti, kuulema siihe kipuu tottuu, mutta mä ain koita jollai verukkeella käyttää seiferii... Pitäs varmaa toi otata käyttöö ku maksoin siit kuitenki sen verra kiva summa.

Mulla ja säärikarvojen poisto on pirun kipeetä. Kerran sitten kokeilin tuohon häpyalueelle, ja yllätys ei se ollutkaan niin kipeetä kun oletin. Häpykumpu ja sivustat onnistuu erityisen hyvin. Sieltä alempaa olen vaan nyppinyt pinseteillä tai sheivaillut.

Yhteistyössä