Karvojen siistiminen?

No en kyllä taivu, tulis aika pahaa jälkeä sokkona sohia. Leikatkoon synnärillä, jos eivät nää eteensä. Lääkäri on varmaan kaikkea nähnyt, joten kestänee mun karvatkin.

Eli siis vastaus: en enää siisti, etkä oo ainut rehottaja.
 
Ennen (3 raskautta takana) en oo kyllä moista asiaa ees pohtinu...kun ei oo taipunu niin ei :LOL: Tosiaan kaikkee ne lekurit on nähny ;)
Nyt aattelin, että jos moiseen hommaan ryhtyy, niin ei muuta kun istuu lattialle, jalat levälleen ja peili eteen... :LOL: :LOL: Meillä kun on nyt tuo peili lattiaan asti, niin tuli siitä mieleen, että vois onnistua :kieh:
 
Meitsi on treenannut tota siistimistä, niin kyllä se sokkona menee... Tosin kannattaa ottaa sellainen miehille tarkoitettu mac3 tai mikä sen nimi onkaan, niin se estää tekemästä haavoja ja on tosi hyvä... Mulla on oma höylä ja miehellä oma, ettei nyt sentään samalla vedellä :LOL:

Ja on ne lääkärit kyl kaikkee nähnyt, mut inhoan sisätutkimusta, jos on kamala karvapehko, kun ne jää sinne väliin ja se sattuu :D

Synnäril ne sit kyl leikkelee, jos niiden pitää ommella, mut muutoin ne ei ainakaan täällä päin osallistu karvojen poistoon.

Ennen piti olla kaikki karvat leikattu pois ja sit yhdes vaihees puoleen väliin, mut nyt ei enään tartte itse vaivautua leikkelee..

Sit täällä päin ei kyl anneta edes sitä peräruisketta, mitä oon muista sairaaloista lukenut, niin siellä annetaan tyhjennyt ruiske eka....
 
mä vielä epätoivoisesti oon siistiny vaikka ylttyminen on ollu kortilla kans viime aikoina :D ja kyl se sokkona menee ku on muutenkin tottunu sen hoitaa suihkukäynneillä.. mut hankalampaa on kyllä joo... on pakko myöntää.. :D :LOL: ite annoin siistimisen olla tuossa muutamia viikkoja ja voi luoja ku toissapäivänä siistin ni tuntu et on höylä tukossa jatkuvalla syötöllä,yks veto ja ol aina tukossa... :LOL:

paljon teillä muilla viikkoja jotka luopunu hommasta?

peikko ja poitsu 27+1
 
Mä olen itse ajanut aina kaikki pois... Nyt kun ei enään itseltä onnistu niin mies on hoitanut asian mun puolesta.Mä en halua rehottaa!!!! Ensin siinä meni muutamat kerrat harjotellessa, mutta nyt jo homma hoituu ku vanhalta tekijältä.. Ja vinkkinä kaikille: Toimii vähän kuin esileikkinä ;)

Meiming & Kaapo 28+2
 
mä en siistinyt viime raskaudessa, kuin vähän saksilla napsin. ei siis mitään sheivauksia, ei vaan oikein jaksa kiinnostaa ajelu ja sitten sänki...

eppari tehtiin synnytyksessä eikä senkään takia salissa tuota "puskaa" alettu siistimään.
 
Mäki kyllä ajan karvat pois, kun on tottunu siihen, ettei ole mitään puskaa tuolla niin pakko ajella. Ja vedän koneen kanssa ku höylätessä tulee jälkeenpäin hirveitä nyppyjä.. Tietty pikkasen useemmin saa olla ehkä ajelemassa, ku koneella vetää, mut sitte vedetään useemmin ja kyl se ihan sokkona menee, en oo mitään haavoja tms aikaseks saanu.

Sanna ja Nipsu 34+3
 
Ginnifer
Mulla ei ole posliinia ollut sitten lapsuuden, mutta siistinä yritän pitää. Siis rajaan alueen ja trimmaan pituutta sen verran, ettei sinne viidakkoon nyt aivan eksymään pääse. :LOL: Sinänsä aivan sama mitä lääkäri ajattelee, pääasia että hygienia on kohdallaan.

Ginnifer 38+5
 
joo täällä on vähän trimmailut jäänyt kun niin herkkäihoinen olen ettö ennenkin aina joutunut siistimään sillä veetin ihokarvanpoisti aineella ja lastalla mutta nyt ei nää oikeen sitä rasvaa laittaa ja peilinkin kanssa hankalaa niin olen luopunut.. yks päivä mies tossa veti höylällä siistiksi reunat mutta voi karmiva mikä punotus ja kutina... nyt vielä herkemmällä iho etttei ollenkaan kestä alapää höylää,eikä oikeen kainalotkaan :ashamed:

onks kellään vinkkejä et mikä toimis höylän sijaan ja ois helpompi kun veet?

rv26
 
auringonkukka-75
Minä olen yrittänyt siistiä karvoja. Paino sanalla yrittänyt... Mulla on jotenkin toi karvankasvu suorastaan räjähtänyt tän raskauden aikana ja kysyin neuvolassakin, että mitä ihmettä mulle tapahtuu. Tätsy rauhoitteli sanoen senkin olevan normaalia ja jopa aika yleistä. Mutta kun takareisiinkin on alkanut kasvaa sellaisia piiiitkiä haivenia :/

Mutta aiheeseen... En ole ajellut posliiniksi, koska olosta tulee mielestäni liian paljas ja jotenkin vaivaantunut. Itselleni se ei siis sovi, jollekin muulle varmaan sopii loistavasti. Olen siis rajannut ja lyhentänyt. Nyt rv 37+2 ja enää ei oikein taivu. Viimeeksi kesken ajelun tulin höylän kanssa miehen luo ja hän hoiteli ajelun loppuun. Olikin kuulema aihetta jonkun tarkistaa millaista jälkeä olin saanut sokkona aikaan :LOL:
 
En mäkään posliiniksi ole ajellut, kunhan vaan nyt on hieman siistimmän näköinen, ettei rehoita ihan joka suuntaan. Tänään oliskin viimeinen siistimis päivä, kun huomenna olis käynnistys edessä.
Esikoisesta en ollut siistinyt paikkoja ollenkaan ja silloin ne joutui vähän tikkiä iskemään, niin hieman nolotti, kun se kätilö sen höylän kanssa siellä heilui... Jotain sentään oppinut siitä kerrasta, niin ennen edellistä synnytystä leikkelin.

Oli himena noloa muutenkin silloin, kun jouduin yhdeksi yökdi sairaalaan ja sain sen ihanan "mekon" päälle ja en ollut muistanut ajella jalkakarvoja, joten jouduin laittamaan pitkät housut sinne alle,kun poistuin huoneesta :LOL:
Kun kotiin pääsein, niin oli pakko mennä sheivaa jalatkin ja sekin olis taas tänään edessä...
 
Miten tuo sokerisiistintä tapahtuu?

Olen aina vetänyt vahalla karvat pois, esikkoa odottaessakin yli puolenvälin, mutta sitten alkaa tulla mustelmia vahauksesta.

Nyt höylään, vielä yltää hyvin. Mies saa hoitaa homman kun en enää itse taivu.

Lampukka 19+4
 
Ginnifer
Alkuperäinen kirjoittaja Lampukka:
Miten tuo sokerisiistintä tapahtuu?
Sokeri toimii samaan tapaan kuin vaha, eli nyhtää karvat juurineen. Itse käyn kosmetologilla, mutta tee-se-itse paketteja saa ainakin Body Shopista. Sellaista siirappimaista sokerimassaa levitetään iholle, päälle lätkäistään kankaanpala ja sit vaan vetästään. Jos jotain karvoja jää niin saman alueen voi käsitellä uudestaan ilman ärsytystä. Ja tahrat lähtee lämpimällä vedellä. Ihan luonnontuote siis ilman mitään kemikaaleja tai muuta.



 
kosmetologi ei käyttänyt mitään kangasta vaan homma tapahtui niin että sokerimassa paineltiin iholle vastakarvaan ja vedetään se pelkkä massa irti karvoineen myötäkarvaan. ei tuntunut juuri miltään ja ei tullut ihollekkaan mitään jälkiä. heti operaation jälkeen oli sellainen olo ettei mitään ollut edes tapahtunut.
 
Kyllä siistin minäkin. Höylällä olen ajellut, mutta nyt ei enää notkeus tahdo riittää. Olen muutaman kerran minäkin kosmetologilla otattanut sääret, bikinirajat (siistii samalla myös reisistä!) puhtaaksi ja kainaloista jo vuoden ajan sokeroinnilla. Tule tosi sileää jälkeä. Seuraavat ajatkin on jo varattu ja kosmetologini ehdotti tuota brasilialaista ennen synnytystä. Onko kukaan kokenut, käykö kuinka kipeää!? Saispahan ainakin kaiken karvan pois.... :D
 

Yhteistyössä