Karvoilla vai ilman =)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shaved
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molempia on kiva maistella! Tärkeämpää on siellä "yläpäässä" vastaanotto! Mitä enemmän saan "maistella" niin tottakai se on kivempaa itselle.... :p

Lähtökohta on se että kun saan "hoitaa" naisen huippuun asti - sitä varmemmin pääsee uudestaan maistelemaan.... B)
B) B) B) B) :wave: :wave: :wave:
 
kinkkistä! Mies ei tykkää poslarista .Minä tykkäisin itse ajella omani poslariksi. Nyt tällä hetkellä on poslari, yleensä pieni kiittis löytyy. Itse taas en tykkää yhtään jos mies vetää poslariks,mulla latistuu tunnelma sillä sekunilla. Mies oli kerran ylläriks ajellu posliiniksi ja kun minä sen huomasin niin multa meni halut ihan samantien. Mua ei haluttanut sen jälkeen viikkoon :ashamed: (viikko ilman on mulle pitkä aika) Sama koskee sitä jos mies ajaa napakarvat pois,niin siinä ajaa samalla mun halutkin. Taidan olla vähän outo.
 

Similar threads

T
Viestiä
15
Luettu
2K
Seksi
Annstuna
A
M
Viestiä
66
Luettu
4K
T
R
Viestiä
9
Luettu
14K
Seksi
lisään kuitenkin
L
M
Viestiä
7
Luettu
476
Ä

Yhteistyössä