Kärttyinen kun ei saa seksiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme ukkeli mulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan en usko tuohon ainaiseen väsymykseen muuten kun sen taakse vaan piiloudutaan. Olen nuorempana tehnyt paljon töitä. Yöt oli 4-6 tunnin mittaisia. Silti halusin seksiä vaimolta aina kun tavattiin. Minun tahtini on ollut keskimäärin 2 - 3:n vuorokauden välein. Vaimoni olisi tyytynyt vähempäänkin, joten olen joutunut aloitteetkin tekemään.

Ei paha, sivupersoona. Naisen sytyttää se, että on haluttu ja himottu. Minua tympäisisi jos aina tekisin aloitteen ja mieheni sitten "antaisi". Jotain perää siinä saalistaja-saalis jutussa on, vaikkei sitä kukaan moderni ihminen mielellään ehkä tunnusta.

Olisi ihan reilua, jos parisuhteessa olevat mies ja nainen osaisivat opiskella toistensa eroavaisuuksia ja hyväksyä ne. Naisen ei tarvitse olla "hyvä jätkä" pärjätäkseen miehensä kanssa, mies saa olla mies. Miksi ei miestä kiinnosta millainen on NAINEN ja mikä naisen sytyttää? Naisen kanssa kun kuitenkin elellään?

Tuskin miestä sytyttää, jos siellä sängyn puoliskolla loikoilee "pekka" syljeskelemässä kattoon ja olutölkki toisessa kädessä jalkkista katsellen. Miestenkin olisi hyvä ottaa selvää miten se nainen oikein "toimii", naisen kun he kuitenkin useimmiten valitsevat parikseen. Naista on aina kiinnostanut miten se mies oikein "tikittää", mutta **:tin yksipuolista on ollut tuo toisen parin "opiskelu". Valitetaan vaan.

Niin varmasti miesten pitäisi ottaa selville miten nainen toimii. Etenkin minkälaisista asioista hän pitää, ja toimia sen mukaisesti. Itse olen tuota yrittänyt toteuttaa, mutta olen törmännyt siihen kuinka vaikeaa vaimolleni on vastata kysymyksiini. Onkohan tuo yleistäkin, että mies kysyy, mutta ei saa vastausta? Siksi tietysi yritän kysellä ne kysymykset täältä. Moneen kysymykseen olen saanut myös hyvän ja tyydyttävän vastauksen. Joten miesten kysymyksiin kannatta vastata aina.

Meillä miehestä alkaa huomaamaan noin viikossa, jos ei ole seksiä saanut. Ei kylläkään huomauttele ilkeästi tuolla tavalla, mutta on muuten kärttyisä ja etäinen. Minä taasen en jaksa katsella kärttyistä miestä joten pidän huolen että vähintään 7 päivän välein on seksiä, teki minun mieli tai ei. Näen että se on helpompaa ja mukavempaa niin, kuin katsella toista joka on sitten naama vääränä. Näin meillä on toiminu aika hyvin tuo homma ja nykyään käy aika harvoin niin että toinen joutuu murjottamaan puutteen takia. Ei se toki kaikkea murjotusta poista mutta tästä johtuvan ainakin! :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä