Karppauskiukku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Mikäköhän on, kun minulle tulee tästä vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta kauhean kiukkuinen olo??? Olen koko ajan ns. valmiustilassa hermostumaan, posket hehkuu punaisena, jne. Olen yrittänyt karpata eri tyyleillä jo muutaman kerran. Viimeksi kokeilu 3 kuukauden kokeilu loppu siihen, kun yksinkertaisesti masennuin. Kun lisään hiilaria enemmän, painonpudotus tyssää, mutta mieliala kohenee saman tien.

Mitä siis teen väärin, sillä laihtua pitäisi vielä kymmenisen kiloa ja muuten tämä siis toimii???

Kysyn nyt täältä, sillä karppifoorumeilla ei asiaa tunneta, kun karppauksesta pitäisi vaan tulla niin hemmetin hyvä fiilis...

Jos englanti taipuu, niin nopealla googlauksella löytyi esim tämä: A Low Carbohydrate Diet May Cause Low

Low-carb dieters are susceptible to mood swings, according to MIT researchers. The issue involves serotonin, the "feel good" brain chemical that elevates mood, suppresses appetite and acts as a natural tranquilizer.

In news released earlier this year, the Massachusetts Institute of Technology Clinical Research Center reported that a lack of dietary carbohydrates causes the brain to stop regulating serotonin. Researchers discovered that serotonin is naturally produced only after consumption of carbohydrates in the form of sweets and starches.

Jos englanti taipuu, niin nopealla googlauksella löytyi esim tämä: A Low Carbohydrate Diet May Cause Low

Low-carb dieters are susceptible to mood swings, according to MIT researchers. The issue involves serotonin, the "feel good" brain chemical that elevates mood, suppresses appetite and acts as a natural tranquilizer.

In news released earlier this year, the Massachusetts Institute of Technology Clinical Research Center reported that a lack of dietary carbohydrates causes the brain to stop regulating serotonin. Researchers discovered that serotonin is naturally produced only after consumption of carbohydrates in the form of sweets and starches.

No voehan näkkileipä! Tämä teksti sopii minuun kuin nyrkki silmään. Lisäksi tunnen tosiaankin itseni usein nälkäiseksi, vaikka olisin syönyt kuinka paljon lihaa.

Täytyy ihan ensimmäiseksi kiinnittääkin huomiota tuohon vitamiini puoleen ja kokeilla sitä kautta. Jos ei sillä korjaannut, olen joko loppuelämäni "leppoisa läski" tai sitten mun pitää mennä jonnekkin erakkomajaan siksi aikaa kunnes saan tuon painon putoamaan...

Yhteistyössä