karppaus aloitettu muutama päivä sitten ja nyt apua leipäasioihin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alotin vasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alotin vasta

Vieras
mistä saa ostettua hyvää mahdollisimman vähähiilihydraattista leipää tai jauhoja?
olen yrittänyt itse tehdä mutta kaikki vaan maistuu mun mielestä kananmunalle!
ei voi mitään...
saako mistään kaupasta tai netistä tilattua?

hiilariton.fi sieltä saa tilattua vaikka mitä hiilarittomana, mutta melko hintavaa ja mausta en mee sanomaan mitään, kun ei vielä kokemusta. Harkinnassa ollut vasta tilaus tuolta.

kiitos vinkeistä, hiilariton.fi oli mulle täysin uusi juttu, kiitti paljon siitä! ostan nyt ainakin pari pakettia sieltä vaikka tyyristä on.
silloin tällön tekee varmasti mieli leipää, sille ei voi mitään.
leipä on hyvää,muuten tämä ruokavalio tuntuu ihan hyvältä

Joo älä vaan tilaa niitä :O
Ihan kauhean makuisia ja kaikki piti heittää roskiin!!!! :(

ja tarkkaile sokereita kun karppaat!
Mun piti lopettaa kun sokerit tippu jatkuvasti 2.0
Eikä ole sokeriatautia mulla!!

oletko kokeillut tehdä niitä mantelileipiä (ohje karppaus.infon sivuilta)? muo niissä tökki liiallinen manteli,vaihdoin puolet mantelijauheesta soijajauhoon,tuli paljon parempia ja edelleen vähähiilarisia.

[QUOTE="Tinna";23690120]Ei toi toimi, paino voi pudota, mutta ei tee hyvää kokonaisvaltaisesti. Ihminen ei vaan ole luotu "hiilihydraatittomaan ruokavalioon" vaan ihan johonkin muuhun...[/QUOTE]

en ole karppaaja, mutta mistä luulet että ihminen on alkuaikoinaan saanut hiilareita? :D no ei mistään. ihminen alkoi syödä hiilareita (perunaa, vehnää) vasta todella myöhässä vaiheessa eikä se ole hyvällä tahdollakaan ihmisen luontainen ruokavalio.

Yhteistyössä