Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Nimenomaan peruna on laihduttajan ruokaa ja sisältää paljon kaikkea elimistölle hyvää. Jopas on ihme oletuksia liikkeellä perunan suhteen![]()
Kuten mitä?
Mä en tiedä kuin C-vitamiinin ja solaniinin ja jokin kivennäinen taisi olla, mutta sen kivennäisenkin saa mm. parsakaalista
tossa tosiaan parsakaalin tiedot:
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=3347&lang=fi
ennemmin mä parsakaalia syön kun perunaa.