A
apua kaipailee
Vieras
Joo olen lukenut karppisivuja ja meneillää yksi kirja karppauksesta. Joten kaikki vielä liian epäselvää siis.
Katselin mantelijauhepussia (pirkka). Ja siinähän oli hiilihydraattia aika paljon. Olen löytänyt monta ohjetta joissa käytetään tuota mantelijauhetta. Onko siinä sitten jotain ns "parempaa" hiilihydraattia vai?
Sitten kun olen eri karppaus sivustoja lueskellut netistä. Joissakin suositaan tomaatteja joissakin kielletään täysin. Samaten jotkut muut tuotteet. Kuten pekonin suhteen sama juttu. Mihin tässä nyt sitten uskoa.
Ja onko tuo mantelijauhekin sen ekan parin viikon aikana kiellettyä kun mennään erittäin pienillä hiilihydraattimäärillä.
Katselin mantelijauhepussia (pirkka). Ja siinähän oli hiilihydraattia aika paljon. Olen löytänyt monta ohjetta joissa käytetään tuota mantelijauhetta. Onko siinä sitten jotain ns "parempaa" hiilihydraattia vai?
Sitten kun olen eri karppaus sivustoja lueskellut netistä. Joissakin suositaan tomaatteja joissakin kielletään täysin. Samaten jotkut muut tuotteet. Kuten pekonin suhteen sama juttu. Mihin tässä nyt sitten uskoa.
Ja onko tuo mantelijauhekin sen ekan parin viikon aikana kiellettyä kun mennään erittäin pienillä hiilihydraattimäärillä.