Karppaajilta kysyttävää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
Kertokaahan mitä syötte päivässä, kun noudatatte vähä-/hyvähiilihydraattista ruokavalioa?

Olisin kiinnostunut kokeilemaan, vaikka laihdun hiilihydraatteja syömälläkin. Ideat vaan on vähissä mitä syödä esim. aamupalaksi tai iltapalaksi, kun on tottunut syömään leipää ja puuroja yms.

Aamupala: rahkaa, maitoa, marjoja ja maun mukaan vaikka leseitä yms, jos haluaa ja tehosekottimeen ja niin paljon maitoa että on hyvä juoda.

Iltapalaksi vaikka ruisleipää ( täysruista, ei hiivaa) ja tonnikalaa päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aamupala: rahkaa, maitoa, marjoja ja maun mukaan vaikka leseitä yms, jos haluaa ja tehosekottimeen ja niin paljon maitoa että on hyvä juoda.

Miksi ei hiivaa?

Miksi ei hiivaa?

turvottaa, juurella tehty on muutenkin parempaa.

Miä syön leipänäni hapankorppua. Pienessä siivussa on 4,3g hiilaria.

Juustopannari ja karppipitsa on hyviä aamu/iltapaloja noiden aikasemmin lueteltujen rahkojen, jogurttien ja smoothieden lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

Juustopannari ja karppipitsa on hyviä aamu/iltapaloja noiden aikasemmin lueteltujen rahkojen, jogurttien ja smoothieden lisäksi.

Olisko juustopannarille ohjetta? Karppipizzaa tein eilen ja hyvää oli! =)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Olisko juustopannarille ohjetta? Karppipizzaa tein eilen ja hyvää oli! =)

Laitoikko mitä pääle? Mä tein tänää kaks pellillistä. Pakotin perheenkin nääs samalle pitsalle ;)

..mää voin kaivella ton juustopannarin ohjeen kohta.. se on kyl tosi kätevä eväs!

Laitoikko mitä pääle? Mä tein tänää kaks pellillistä. Pakotin perheenkin nääs samalle pitsalle ;)

..mää voin kaivella ton juustopannarin ohjeen kohta.. se on kyl tosi kätevä eväs!

Mä laitoin jauhelihaa, hiukan tomaattikastiketta, pepperonia ja tietenkin paaaaaaaljon juustoa. Ai niin, ja grillikastiketta, mutta melko vähän. Tonnikalasta olis varmaan kanssa tullut hyvää... :p

Juu, jos vaan viittit niin mää odottelen juustopannarin ohjetta! :)

Ap:lle vastaus, että mä kyllä syön tosi paljon salaatteja (oliiviöljyllä terästettynä) päivän mittaan, niihin sitten lisäkkeeksi juustoa/tonnikalaa/salamia tms. Mulla kasviksia tulee helpostikin yli kilo päivässä. Aamuisin partaäijäjogurtti+sesamsiemenrouhe&pellavansiemenrouhe ja hiukan jotain hedelmää, ja hyvää tulee!

Nonis. Eli miä teen tällä ohjeella:
6 munaa
250g raejuustoa
200g juustoraastetta
(alkup. ohje sisälsi vielä voita 50g, mutta itse en koskaan ole laittanut)

Aineet vaa sekasi ja pellille, puol tuntii kahdessadas.

Tähän on helppo lisäillä täytteitä, tai vastaavasti sitten jo tehtynä päällystää kuten leipä. Ja tosi helppo ottaa esim. töihin tai evääksi muuten.

No esim mun tän päivän syömiset

Aamupala oli 8dl kahvia kermalla( jos olisi aikaa niin tekisin munakkaan)
autossa matkalla töihin napsin kourallisen verran pähkinöitä

Lounas salaattipohja, kurkkua, kinkkua ja juustoa ( siis tuollain ruokaisia salaatti päällä tiraus valkosipulimajoneesia

Päivällinen kanakeittoa( kanasuikale, sipuli, vs suikalejuureksia ja koskenlaskijaa)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

Lounas salaattipohja, kurkkua, kinkkua ja juustoa ( siis tuollain ruokaisia salaatti päällä tiraus valkosipulimajoneesia

Päivällinen kanakeittoa( kanasuikale, sipuli, vs suikalejuureksia ja koskenlaskijaa)

:o

Täh :o :D

Ei siinä ole kun lira kermaa, ja kaksi 4dl mukillista juon joka aamu, en jaksa mainita edes niitä kupillisia mitä juon töissä

Täh :o :D

Ei siinä ole kun lira kermaa, ja kaksi 4dl mukillista juon joka aamu, en jaksa mainita edes niitä kupillisia mitä juon töissä

Huh. Siis että ihan oikeasti joku saa aamulla näin hurjasti kahvia alas :D ..siis kerman määrä ei arveluttanut lainkaan, vaan tuo kahvi itsessään.

Yhteistyössä