KARPPAAJAT, tuloksia kyselisin ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli millasia tuloksia ja missä ajassa olette saaneet? =)

itte oon nyt karpannu tiukasti 5pvää ja lähteny jo 1,7kg enkä mikään liikalihava ollu alottaessakaan joten vähän ihmetyttää :o :D mites muilla? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

itte oon nyt karpannu tiukasti 5pvää ja lähteny jo 1,7kg enkä mikään liikalihava ollu alottaessakaan joten vähän ihmetyttää :o :D mites muilla? :wave:

saako udella sun painoa ja pituutta? itekki meinannu aloittaa karppamisen,mut oon aatellu että vaikuttaakohan paljon painoon kun ei tuota ylipainoa ole, 5kg vois lähtee veks :)

Olen ollut kans tän viikon atkinsilla ja paino on pudonnut about 2 kg. Lähtöpaino 64.8 ja tänä aamuna 62.9. Vielä kun kymmenen sais pois. Ja kyllä, olen minimittainen pituudeltani :) Eikä mullakaan ns ylipainoa ole, vaan painoindeksin ylärajalla keikun. Nesteet ja turvotukset hävinneet aika hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

saako udella sun painoa ja pituutta? itekki meinannu aloittaa karppamisen,mut oon aatellu että vaikuttaakohan paljon painoon kun ei tuota ylipainoa ole, 5kg vois lähtee veks :)

163cm ja alkupaino oli sen 61,7kg ja tätä karppausta ennen olin jonkunaikaa syöny kevyesti ja juonu paljon vettä että turvotukset ja nesteet olis oman maalaisjärjen mukaan pitäny lähtee jo aijemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No alussa lähti 2kk 10kg, nyt tämä vuosi takana ja -20kg lähtenyt yhteensä :wave:

Onko sulla tullut takas missään vaiheessa? Mulla kolmen viikon jälkeen hiukan hiipinyt ylöspäin eikä ketoosiakaan enää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
No alussa lähti 2kk 10kg, nyt tämä vuosi takana ja -20kg lähtenyt yhteensä :wave:

Onko sulla tullut takas missään vaiheessa? Mulla kolmen viikon jälkeen hiukan hiipinyt ylöspäin eikä ketoosiakaan enää ole.

Ei oikeastaan, ekat 15kg lähti helposti, nyt viimeset 5mennyt tän kesän aikana, tosin olen alkanut liikkumaan ihan hirveesti, että olisko lihastakin tullut jonkin verran. :D

Ketoosissa en missään vaiheessa ole ollut.

Ei oikeastaan, ekat 15kg lähti helposti, nyt viimeset 5mennyt tän kesän aikana, tosin olen alkanut liikkumaan ihan hirveesti, että olisko lihastakin tullut jonkin verran. :D

Olet siis alakarppi. Paljonko syöt hiilareita, protskuja ja rasvaa päivässä?

Olet siis alakarppi. Paljonko syöt hiilareita, protskuja ja rasvaa päivässä?

En laske, ei sovi mulle :D pääasia että paino putoaa ja olo hyvä :D

Hiilarit koitan pitää kuitenkin n.60g, mutta syön siis hedelmiä esim niin paljon kun tekee mieli( paitsi rypäleitä ja banaania)

Mä en ole koskaan laskenut, että kuinka paljon syön protskuja tai rasvaa, olen vain pitänyt hiilarit alle 50. Pudotin aiemmin ko toimilla 10 kg, mutta nyt on raskauden jälkeen uusi rumba edessä. Hyvältä näyttää ainakin nyt :D

Muistatte varmaan että jos pysyviä tuloksia haluatte niin tämä on elämäntapa, ei dietti, kun alette taas syömään hiillareita paljon niin kilotkin tulee takaisin :)

mä olen nyt alkuun jättäny ihan täysin kaiken sokerin,jauhot,perunat ym. eli mahdollisimman vähän hiilareita. sitten alan pikkuhiljaa syömään 100% ruisleipää,puuroa,hedelmiä jne. koitan tosiaan pitää tämän loppuelämäni koska huomaan että maha ei ole yhtään ollu turvoksissa eikä kipeä enkä oo syöny itteäni ähkyyn =) myöskään makeaa ei tee yhtään mieli enään :o aika äkkiä se himo näköjään jäi kun jätti kertaheitolla kokonaan sen sokerin pois.

sitä on vaan vaikeampi tarkkailla kun mausteisiin ja joka paikkaan laitetaan sokeria! :/ ei ihme että ihmiset on siitä riippuvaisia...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Muistatte varmaan että jos pysyviä tuloksia haluatte niin tämä on elämäntapa, ei dietti, kun alette taas syömään hiillareita paljon niin kilotkin tulee takaisin :)

mä olen nyt alkuun jättäny ihan täysin kaiken sokerin,jauhot,perunat ym. eli mahdollisimman vähän hiilareita. sitten alan pikkuhiljaa syömään 100% ruisleipää,puuroa,hedelmiä jne. koitan tosiaan pitää tämän loppuelämäni koska huomaan että maha ei ole yhtään ollu turvoksissa eikä kipeä enkä oo syöny itteäni ähkyyn =) myöskään makeaa ei tee yhtään mieli enään :o aika äkkiä se himo näköjään jäi kun jätti kertaheitolla kokonaan sen sokerin pois.

sitä on vaan vaikeampi tarkkailla kun mausteisiin ja joka paikkaan laitetaan sokeria! :/ ei ihme että ihmiset on siitä riippuvaisia...

Sama juttu täällä ja lisäksi usein on kuultu, että vhh aiheuttaisi ummetusta. Noh, normisti käyn isommalla hädällä kerran viikossa ehkä, mutta vhh:n aikaan mahakin toimii joka päivä. Eikä turvottele jne. ihanaa!

siis miten varmistatte että elimistö on sitten ketoosissa? Haluttais kokeilla selllaisia tikkuja mutta saako niitä ilman reseptiä ja paljonko maksaa, millä nimellä niitä myydään?

Mä olen ny koittanu ja jättäny alkuun hiilarit kokonaan. Just äsken tuli niin huono olo, ettei tosikaan. Eka olin siis 2vk kevyesti ja vähensin hiilareita paljon. Nyt kolmas päivä tosi tiukkaa vaihetta menossa. En meinaa pystyssä pysyä ja huono on olo. Missähän vika? Olen kuitenki syönyt tänään jo kahdesti, eli niinkuin normaalistikin. En kyllä kauaa tätä jaksa jos olo on tämä, kaks päivää ollu pää kipee ja nyt tuntuu et kuolen. Kai sitä pitää palata takas jo siihen et käytän hyviähiilihydraatteja. Oli tarkoitus pidempään pitää tätä tehojaksoa. Painoa yhteensä tän koko laihdutusshown aikana lähteny 2-3kg ja normaalipainon ylärajalla aloitin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Mä olen ny koittanu ja jättäny alkuun hiilarit kokonaan. Just äsken tuli niin huono olo, ettei tosikaan. Eka olin siis 2vk kevyesti ja vähensin hiilareita paljon. Nyt kolmas päivä tosi tiukkaa vaihetta menossa. En meinaa pystyssä pysyä ja huono on olo. Missähän vika? Olen kuitenki syönyt tänään jo kahdesti, eli niinkuin normaalistikin. En kyllä kauaa tätä jaksa jos olo on tämä, kaks päivää ollu pää kipee ja nyt tuntuu et kuolen. Kai sitä pitää palata takas jo siihen et käytän hyviähiilihydraatteja. Oli tarkoitus pidempään pitää tätä tehojaksoa. Painoa yhteensä tän koko laihdutusshown aikana lähteny 2-3kg ja normaalipainon ylärajalla aloitin.

no mitä sä olet syöny nyt tänään? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:

Käsittääkseni tuo on ihan normaalia tässä alkuvaiheessa. Oletko tutustunut aiheeseen etukäteen?
Eikä hiilareita pidä jättää kokonaan, Atkinsin tiukassa vaiheessa syödään 20 g / vrk.

Kuulostaapa nämä hyviltä (ehkä liiankin?) tuloksilta. :D Ite alotin tänään SBD:n ja tässä juuri salaattia syön lounaaksi. Olo on ihan hyvä, otin alkuun semmosen "pehmeän laskun" loman aikana, että nyt oli helppo alottaa. Saa nähdä mitkä on vaikutukset! :D

:o miten te pystytte. kokeilin sitä ja jaksoin 6vko. siinä ajassa lähti vaan 4kg ja olo oli kauhee. :/ kiunka kauan teillä meni että tuli se paljon kehuttu hyvä olo??

Yhteistyössä