Karppaajan huomio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
=)

Mutta toki on niitäkin joille karppaus ei jostain syystä toimi tai ei tunnu omalta, se on ihan ok. Onneksi jokaisella on vapaus valita mitä suuhunsa pistää :D

Mä taas väittäisin, että oikein tehtynä se sopii kaikille. Ainakin niin kauan, kun ei välttämättä yritetä pysyä tiukasti jossain tietyssä tyylissä esim. alakarpissa vaan pitäydytään yleisotsikon Karppaus alla. Kenenkään kroppa ei oikeasti tarvitse niitä tyhjiä hiilareita, mitä kaikissa karppaus-tyyleissä vältellään. Hyvien hiilarien syömisestä ei ole haittaa kenellekään ja niiden syöminen sopii kaikille. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
=)

Mutta toki on niitäkin joille karppaus ei jostain syystä toimi tai ei tunnu omalta, se on ihan ok. Onneksi jokaisella on vapaus valita mitä suuhunsa pistää :D

Mä taas väittäisin, että oikein tehtynä se sopii kaikille. Ainakin niin kauan, kun ei välttämättä yritetä pysyä tiukasti jossain tietyssä tyylissä esim. alakarpissa vaan pitäydytään yleisotsikon Karppaus alla. Kenenkään kroppa ei oikeasti tarvitse niitä tyhjiä hiilareita, mitä kaikissa karppaus-tyyleissä vältellään. Hyvien hiilarien syömisestä ei ole haittaa kenellekään ja niiden syöminen sopii kaikille. ;)

Mutta jotkut vain haluaa pitää ne pottunsa, makaroninsa ja pullansa :D lähinnä sitä tarkoitin.

En taatusti lannistu! Mä oon kans miettiny, et oisko tämä nyt se ketoosi, meiltä päin ei saa noita ketostix:ejä, joten arvailun varassa ollaan! Kiitos kannustuksesta! Menen ottamaan se Buranan, ja jos helpottaa niin sit lenkille!

Hyvien hiilarien syömisestä ei ole haittaa kenellekään ja niiden syöminen sopii kaikille. ;)

Minä en ihan tätä allekirjoita. Itselleni esim. hyvänä hiilarina markkinoitu täysruis ei sovi lainkaan. Silloin jos itse syön leipää, teen ranskanleipää ihan valkoisista vehnäjauhoista. Hiilareiden imeytymistä tasoittelen sitten oikeilla leivänpäälisillä. Ja silti kutsun itseäni karppajaksi ihan vakavissaan. :D

=)

Mutta jotkut vain haluaa pitää ne pottunsa, makaroninsa ja pullansa :D lähinnä sitä tarkoitin.

Niin no se taas on eri juttu kuin se, ettei karppaus sovi. :D ...ainakin mun mielestä. Toisin sanoen vika ei ole karppauksessa, vaan itse valitsee mieluummin sen toisen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Hyvien hiilarien syömisestä ei ole haittaa kenellekään ja niiden syöminen sopii kaikille. ;)

Minä en ihan tätä allekirjoita. Itselleni esim. hyvänä hiilarina markkinoitu täysruis ei sovi lainkaan. Silloin jos itse syön leipää, teen ranskanleipää ihan valkoisista vehnäjauhoista. Hiilareiden imeytymistä tasoittelen sitten oikeilla leivänpäälisillä. Ja silti kutsun itseäni karppajaksi ihan vakavissaan. :D

Jep, no tältä kannata tuokin on totta. Se, mitä mä hain, on lähinnä sitä, että tietää sen eron ja tekee valinnan sen perusteella täysin tietoisesti eikä kuten moni muu: summamutikassa mieliteon mukaan.

Juu, toki otan itsekin välillä sieltä huonosta ja tasoitan sitä sitten toisilla konsteilla. Elämää tämä on enkä mä aio koko elämää samaa sapuskaa vedellä. ...mutta sepä ei ole joka päiväistä. En mä sitä ruisleipääkään vetele/vetelisi joka päivä. Toisin sanoen olen täysin tietoinen siitä, mitä hiilaria ravintoni sisältää, mitä se mulle aiheuttaa ja millä voin sen seuraamuksia ehkäistä = tätä hiilaritietoutta pidän karppaamisena. Mutta vaikka näin on mulle parempi (makuasiasta) se ei tee tyhjäksi sitä, etteikö ravintoarvona verrattuna se ruis olisi mullekin parempi vaihtoehto. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mukamaskarppi:
En taatusti lannistu! Mä oon kans miettiny, et oisko tämä nyt se ketoosi, meiltä päin ei saa noita ketostix:ejä, joten arvailun varassa ollaan! Kiitos kannustuksesta! Menen ottamaan se Buranan, ja jos helpottaa niin sit lenkille!

Päänsärky helpottaa myös, kun nostat vähän hiilarimäärää. Eli syö vielä tänään vähän hiilareita lisää, niin helpottaa varmasti. :)