KARPIT!! Kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Mikä on teidän mielestä vähän hiilareita/100g? Mietin että onko nuo jogurtit tosi hiilaripitoisia, syöttekö niitä lainkaan? Paljonko suurinpiirtein saatte hiilareita päivässä?

Itse en ole "ketoosihakuinen", kuvittelen hiilareita menevän päivästä riippuen 30-100g. Tavisjugurteissa on paljon hiilareita, koska niissä on paljon sokeria. Sokerittomat on ok, esim. rainbow turkkilaisessa jugurtissa alle 4g hiilareita/100g. Kannattaa kokeilla mikä määrä hiilaria on omalle kropalle sopiva. Mun paino tippuu näillä, toiset haluavat mennä ihan minimimäärillä sen tuoman olon tai painonpudotuksen lähtönopeuden vuoksi.

Ateriamatriisi – KarppausWiki
Tuolta löytyy aika hyvin nuo eri tyylien erot, jos niitä nyt voi sellaisiksi sanoa...

Kiitti, tästä oli mullekkin hyötyä..Täytyy itekki vähä opetellä näitä juttuja.. :)

Mun täytyy tunnustaa et oon aika skeptinen tän laiharin suhteen, tuntuu hassulta et noin tuhdillä syömisellä alkais laihtuu..Mut katsotaan... :D
Avoimin mielin eteenpäin!

no mulla oli karppauksen alussa periaate, et söin aika vapaasti kaikkea, missä oli hiilareita alle 5g/100g. ketoosi ei suoranaisesti ollut hakusessa, mut kyllä se tais sen puolelle silti humpsahtaa..

Ok, eli 13g hiilareita/100g jogurttipurkissa on siis paljon.... :) Hankalaa aluksi tämä kun ei oikein ymmärrä miten rajoittaa.
Normaalipainoinen olen, mutta virkeyttä ja ylimääräisen nesteen ja pöhnän poistoa haen tällä vähähiilarisella ruokavaliolla. Toivottavasti myös ihon paranemista tapahtuisi.

Mä aloitin viikko sitten karppauksen ja noi finellin sivut on ollu hyvänä apuna. Viikossa sain pudotettua 5kg, josta varmaan suurin osa nestettä. Ketoosissa kärvistellään :)

[QUOTE="minä";22807511]Ok, eli 13g hiilareita/100g jogurttipurkissa on siis paljon.... :) Hankalaa aluksi tämä kun ei oikein ymmärrä miten rajoittaa.
Normaalipainoinen olen, mutta virkeyttä ja ylimääräisen nesteen ja pöhnän poistoa haen tällä vähähiilarisella ruokavaliolla. Toivottavasti myös ihon paranemista tapahtuisi.[/QUOTE]

osta rahkaa (ehrmann) turkkilainen/kreikkalainen jugurttia (hiilarit n.5gr/100g) sekoita sokeritonta mehukeittoa (hh n.2g/100g) tai marjoja .

mun sääntö on että syön ruokia missä on hh max 6g/100g

Yhteistyössä