Karmeinta/kamalinta/pelottavinta mitä olet kuullut lapsen suusta?

  • Viestiketjun aloittaja "Minä vain"
  • Ensimmäinen viesti
Kuopus kysyi viime talvena(?) nukkumaan viedessä, että miksi ukki on tuolla ja osoitti tyhjään käytävään.. Taisin vielä sanoa ettei siellä ketään ole ja tyttö vain totesin on siellä. Esikoinen pelkää omassa huoneessa mörköjä, jotka vain seisovat ja tuijottavat. On ne jotain muutakin tuollasia puhunu tässä talossa, mutta en nyt vaan muista.. Täällä on muutenkin tuntunut ja tapahtunutkin vähän vaikka ja mitä. Pienenä varsinkin pelotti, vielä nykyäänkin kammottaa käydä suihkussa jos ei ole sauna tulilla.
 
Likka ei ollut kahta vuotta, kun olin Lapin reissulla yhdellä vuokramökillä nukuttamassa sitä unilleen illalla. Likka nousi yhtäkkiä sängyssä sepustamaan että "ukkeli kävelee, ukkeli tulee ovesta" ja osoitteli makuuhuoneen ovelle. Se möksä oli muutenkin vähän outo, ankea, ja öisin kuului omituista meteliä josta ei saanut tolkkua mistä se tuli.
Piti siinä rauhallisesti vaan laittaa tyttö nukkumaan ja sitten hipsin alakertaan kertomaan miehelle. :D
Lähdettiin pois jo ennen vuokran päättymistä kun muutakin outouksia alkoi tapahtua.
 
Viimeksi muokattu:
Lunar
Meidän tyttö oli n. 2,5-vuotias. Meillä oli yökylässä kaverini silloin 7-vuotias tytär. Yöllä heräsin tyttäreni kauheaan paniikinomaiseen huutoon/itkuun ja menin huoneeseen jossa tytöt olivat. Olin laittanut heille patjat lattialle jossa nukkua, mutta kun tulin huoneeseen, niin tyttäreni oli huoneen nurkassa ja huusi hysteerisenä. Kaverini tyttö istui sängyssä ja itki myös. Kysyin että mitä oli tapahtunut ja oliko tyttäreni nähnyt pahaa unta. Ei pystynyt vastaamaan kun vain itki. Kysyin lohduttavasti, että mites sinä nyt sinne nurkkaan olet mennyt, unissasiko, johon kaverini tytär itkultaan vastasi: "Joku mies kanto sen sinne.." HYI HELVATA mikä olo tuli!! Nukuin lasten vieressä loppuyön.. se mitä nyt peloltani nukuttua sain..
 
kaunokki
"Serkkuni oli parivuotiaana ilmoittanut äidilleen (tädilleni) olleensa ennen ranskalainen ja hukkuneensa pesuvatiin, kun hänen äitinsä pesi häntä. En ymmärrä, mistä hän olisi keksinyt tuollaista. He eivät olleet koskaan olleet Ranskassa."

Kyse on edellisestä elämästä. Lapsi saattaa kolmivuotiaaksi muistaa edellisen elämänsä.
 
vierailija
Pikkuveljeni totesi 5-vuotiaana kouluun menosta puhuttaessa, että "Minä en mene kouluun. Minä kuolen". Hän rodella kuolikin sitten keväälläkun hän olisi kesällä täyttänyt 7 ja mennyt sitten elokuussa kouluun.

Oma jo aikuinen esikoispoikani syntyi samana pivänä kun isoveljeni olisi täyttänyt 13. Hänelle ei oltu kerrottu tietääkseni veljeäni mitään kun poikani kertoi täyttäessään 5, että "Se minun eno sieltä Taivaasta kävi toivottamassa hyvää syntymäpäivää". Pojalle ei ainakaan oltu kerrottu kristinuskon taivaasta mitään, koska emme olleet uskovaisia.
 

Yhteistyössä