kantoliinasta kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Otsoemo

Aktiivinen jäsen
15.04.2008
2 044
0
36
Minkä ikästä lasta olette kantaneet siis kuinka pientä? Poikani on 3 viikkoa. Ei oikein onnistu se kehtosidonta tai siis poika ei viihdy siinä. Tänään kokeilin sellaista ristikkäissidontaa, jossa vauva on enemmän pystyssä. Tuin koko ajan niskaa kädelläkin. Poika kyllä viihtyi siinä ja nukahti. Minua vähän kammottaa sen pään kannatuksen kanssa, että saako siinä tarpeeksi tukea. Mitä mieltä tai tiijättekö jonkun hyvän sidonnan noin pienelle? Mitä sidontoja olette itse käyttäneet?

ei meinkää junnu viihtyny siinä kehtosidonnassa vaan käytin sitä missä vauva on ns sammakkoasennossa mun mahaa ja rintaa vasten. alussa pitää vaan muistaa lonkat taittaa enempi eteenpäin. liina tulee pään tueksi. poika nukahti aina siihen liinaan. tykkäsin käyttää.

Esikoista sairaalasta kotiutumispäivästä lähtien ja tokaa heti syntymäpäivästä lähtien. Esikoinen viihtyi jonkun kerran kehdossa, kakkosta en koskaan edes kokeillut siihen. Heti vaan pystyyn, jalat ristiin niin kuin sikiölläkin on ja niska liinanreunaan tukien.

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Siinä ristisidonnassa voit laittaa kankaan lapsen pään yli, nii se tukee sitä päätä.

Meidän tyttö oli tässä sidonnassa vajaa viikon vanhasta ja tosiaan pää se toisen "olan" alla. Nukahti siihen hyvin.

Yhteistyössä