Kantoliina

• Viestiketjun aloittaja kaura
  • Ensimmäinen viesti
kaura
Kertokaa kokemuksianne kantoliinoista. Kannattaako valita ohut vai paksu materiaali, minkä merkkinen liina, minkä pituinen (olen kokoa 36). Tai olisiko joku kenties juuri luopumassa liinastaan ja haluaisi sen minulle myydä. Kertokaa ja suositelkaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 11:53 kaura kirjoitti:
Kertokaa kokemuksianne kantoliinoista. Kannattaako valita ohut vai paksu materiaali, minkä merkkinen liina, minkä pituinen (olen kokoa 36). Tai olisiko joku kenties juuri luopumassa liinastaan ja haluaisi sen minulle myydä. Kertokaa ja suositelkaa.
Mulla olis myytävänä; Sininen kantoliina+sidontaohjeita.

pientä tykkäsin kantaa trikoisessa liinassa, hug-a-bubissa. siinä voi kantaa aika pitkällekin mutta mulla on selkä sen verran sökönä että oon nyt vaihtanut kudottuun liinaan joka ei jousta niin paljoa.
hug-a-bub oli ihan helppo solmia ja se jousti mukavasti, sai vauvan lähelle napakasti.

kaura
minkälaisia liinoja teillä on myynnissä? Haluaisin trikoisen koska olen kuullut, että olisi helpompi sitoa. Mulla on lainassa sellainen sininen puuvillaliina mikä ei jousta senttiäkään. Sitä en saa sidotuksi millään, joten haluan joustavan.
Hug a bub liinat ovat kovin kalliita, mutta ilmeisesti hyviä..

Äitipeikko: mistä ostit liinan? Onko pääkaupunkiseudulla liikkeitä jotka myyvät liinoja?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 18:17 kaura kirjoitti:
minkälaisia liinoja teillä on myynnissä? Haluaisin trikoisen koska olen kuullut, että olisi helpompi sitoa. Mulla on lainassa sellainen sininen puuvillaliina mikä ei jousta senttiäkään. Sitä en saa sidotuksi millään, joten haluan joustavan.
Hug a bub liinat ovat kovin kalliita, mutta ilmeisesti hyviä..

Äitipeikko: mistä ostit liinan? Onko pääkaupunkiseudulla liikkeitä jotka myyvät liinoja?
muutamista paikoista saa ainakin vuokrattua liinoja. googleta KANTOLIINA, pitäisi löytyä. huutisessa ja kirppiksillä voi olla myös edullisesti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 11:53 kaura kirjoitti:
Mulla Pikkuruun trikoinen kantoliina. Erittäin tykätty ja hyvä. Voi käyttää melko pitkään, isollekin lapselle.
En ole omaani myymässä mutta käy kurkkaamassa www.pikkuruu.fi

kaura
molskis: Onko pikkuruu mielestäsi riittävän pitkä liina? kun luin sieltä, että pesun jälkeen on 4m 40cm, saako sillä tehtyä kaikki sidonnat?
se joustamaton liina mikä minulla jo on, on n.4m 70cm enkä saa sillä tehtyä kaikkia sidontoja, pituus ei riitä. Johtuuko siitä että ei jousta vai?

Yhteistyössä