Peesaan tätä. Kuvaa aika hyvin mun ajatuksia. Paljon syliä ja sitten sopivasti rajoja.Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2004 klo 13:45 Dippadaa kirjoitti:selkeät rajat, joista pyritään pitämään kiinni.
Siis rajat ja rakkaus.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2004 klo 22:54 äiti82 ja poika03 kirjoitti:Maalaisjärjellä eteenpäin, päivä kerrallaan!
[/
Vähän samalla tavalla täälläkin... =)
Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2004 klo 15:13 Augustina kirjoitti:\Peesaan tätä. Kuvaa aika hyvin mun ajatuksia. Paljon syliä ja sitten sopivasti rajoja.Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2004 klo 13:45 Dippadaa kirjoitti:selkeät rajat, joista pyritään pitämään kiinni.
Siis rajat ja rakkaus.
Pitää ihan lainata omia sanojaan, kun tuli mieleen et isäni toistelee aina hyvää mantraa lastenkasvatuksen 3 "tärkeästä" periaattesta: uhkaus, lahjonta ja kiristys! Ja toimii muuten käytännössä edellisten lisäksi... Taisi niitä joku muukin ehdotella, mut mä oon ihan tosissaan et uhkaus ja kiristys kyllä toimii ainakin uhmaikäisen kanssa. Nimimerkki: viime aikoina hermonsa useaan otteeseen menettänytAlkuperäinen kirjoittaja 20.04.2004 klo 15:13 Augustina kirjoitti:\Peesaan tätä. Kuvaa aika hyvin mun ajatuksia. Paljon syliä ja sitten sopivasti rajoja.Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2004 klo 13:45 Dippadaa kirjoitti:selkeät rajat, joista pyritään pitämään kiinni.
Siis rajat ja rakkaus.