Kantapäiden kuorinta suihkussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inke

Vieras
Hei

Onko kenelläkään vinkkejä miten saisi pidettyä kovettuneet kantapäät pehmeinä siten,että

kuorisi ne suihkussa päivittäin? Mikä olisi paras ja tehokkaine siihen kun aikaa on n. minuutti
aamuisin? Kuorintavoiteet ovat liian tehottomia, mutta tiedättekö olisiko joku kuorinta-
kinnas, loofah-sieni tai suihkuharja siihen hyvä? Mikä olisi tehokkain ja paras? Ehdotuk-
sia, kiitos!

Mitä enemmän kantapäitä hankaat, sitä enemmän iho paksunee. Hyväksy se, että iän myötä saa vauvanpehmeät kantapäät unohtaa. Jalkaraspia voi käyttää silloin tällöin ja rasvata sen jälkeen huolella.

Minä käytän sillion tällöin hohkakiveä suihkun yhteydessä ja sitten jalkarasvaa ohut kerros. Sitruunalla hieron myös noin kerran viikossa, sillä saan ihanan pehmeän ihon. Voi esim tehdä niin, että hieroo sitruunaa kantapäihin ja sit sukat yöksi jalkaan.

Kuorinta ei ole ratkaisu pehmeisiin kantapäihin,vaan säännöllinen rasvaus hyvällä rasvalla. Välillä voi käyttää ureavoidetta (esim. rasvainen HTH cream), joka kuorii ihoa kemiallisesti. Seuraava ketju voisikin olla "mikä on hyvä jalkavoide?".

mä pyrin rasvaamaan jalat siis kantapäät joka ilta ennen nukkumaan menoa, sillä saanpidettyä kantapäät pehmeinä. olen saanut kehitettyä tästä tavan tänä kesänä :) niin ja schollin kantapää rasvaa joa lupaa pehmeät kantapäät muutamaasa päivässä ahkeralla rasvauksella. ja dermosil on myös hyvä, siin
ä ihana tuoksu.

SEACRET - Dead Sea products, Dead Sea Minerals,Dead Sea on sellainen kuorintavoide joka tehoaa myös kantapäihin. Et tarvitse muuta sen lisäksi kuin kiven. Eikä tarvitse kuoria joka päivä vaan tosiaan tuolla riittää viikottainen pahimpiinkin kovettumiin. Voidetta vain jalkoihin sen jälkeen ja muina aikoina sitten sitä kiveä.

Uusimmat

Yhteistyössä