Kantaako suhde pitkälle ilman intohimoa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mikko"

Vieras
Tälläistä haluan vain kysyä että kantaako suhde kuin pitkälle ilman intohimoa?
Olemme 3v seurustelleet kihlattuni kanssa ja viimisen 1,5vuotta tuntunut että väliltämme on kadonnut intohimo. Rakastelu naiseni kanssa tuntuu pelkältä seksiltä.
Hän usein torjuu lähentely yritykseni vedoten onko aamu tai päivä tai ruokaika tai kahviaika, salkkarit tai leffa kesken tms..
Itse hän ei tee alotetta kuin illalla klo 23-00 suihkun jälkeen makuhuoneessa vieressä makoillen sitten koskee kyrpääni esim tai laittaa käteni hänen tisseille. Miksei mitään pidempää esileikkiä ja suutelua esim minun vartalolleni, kaulalleni ym. Itse kyllä lämmittelen naiseni mielellään aina enkä halua suoraan asiaan mennä joten toivosin että minutkin lämmitetyäisiin. Lähes aina sama kuvio ja sama paikka ja sama kellon aika. Usein vain kerran viikossa.
Olen ehdottanut spontaanimpaa lähestymistä ihan missä tahansa muualla kuin sängyssä mutta ei kuulemma osaa tehdä aloitetta whaat?
Ehdottanut että tulisi joskus vaikka vain istumaan syliin ja suutelemaan esim sohvalla mutta ei ole tapahtunut.
Itse olen intohimoinen ja laittanut alakertaan vaikka kaunista musiikkia soimaan ja tehnyt pedin vilteistä ja peitoista paksun maton päälle josta toteaa yhtäkkiä että liian kova ja juoksee yläkertaan sänkyyn mielummin rakastelemaan huoooh.
En jaksa loputtomiin torjutuks tulemista ja yksin alotteiden tekemistä spontaanisti.
Jotenkin tuntuu ettei toinen rakasta ja halua mua enään kun ei jaksa nähdä vaivaa rakastelumme eteen.
Ei omista edes seksikkäitä yöasuja joissa voisi vietellä mua joskus eikä halua tai muista ostaa sellasia.
Itse kaipaan intohimoa ja rakastelua jossa tunteita. Pelkään ettei mulle riitä loputtomiin suhde missä ei ole intohimoa tai sängyssä ei koe seksiä rakasteluksi jossa tunteita :(

Meillä ei ole lapsia joten nekään eivät aiheuta stressiä.

Kyllä kai rakastelun pitäisi joskus tuntua ihan muultakin kuin pikaseksiltä ?
Olen mä ainakin kokenut ennen toisen ihmisen kanssa rakastelun ihan mielettömän ihanaksi ja tunteelliseksi jossa leijut pilvissä.
Rakastelua monissa eri asennoissa kuten sylikkäin ja nainen päällä ei tapahdu kuin harvoin :(
Siksi mietityttääkin että onko suhteesta kadonnut rakkaus kokonaan vai kuuluko seksin muuttua arkipäiväiseksi vuoden jälkeen?
En mä voi toista opettaa intohimoiseksi. Sen kuuluu tulla sydämmestä kun haluaa toista ihmistä tosi paljon.
Kaiken lisäksi olen urheilullinen, hygieninen ja kuulemma kasvoiltakin komea joten vika ei ole siinäkään :(
Romanttimen osaan olla mutta ei huvita yksin olla aina järjestämässä kaikkea ja ruinata toiselta seksiä jota on aivsn liian vähänkin.
Ehkä vain olen väärän ihmisen kanssa ?
Ennen oli erinlainen suhde toisen ihmisen kanssa ja suututtaa kaipailla monta vuotta vanhaa suhdetta.

Minulla on kokemusta 10 vuoden avioliitosta, jossa seksi oli taivaallista ja sille se alunperin pohjautuikin. Ihastuin exääni lähinnä ison kyrvän vuoksi, mutta suhde ei muilla saroilla toiminutkaan, koska mies sattui olemaan ns. "taiteilijarenttu". Osasi olla huippukiihottava sängyssä ja odotin aina seksisessioita innolla, mutta kun arki koitti niin loppui lystit lyhyeen.

Lasten tultua, olin täysin uupunut ja koitin pitää jotenkin itseäni ja kokonaisuutta kasassa. Joten arvaatte varmaan kestikö se suhde isokullisen lemmenkonkarin kanssa? Ei. Nyt elän järkiavioliitossa aivan toisenlaisen miehen kanssa, mutta nautin elämästä paljon enemmän kuin koskaan! Paljon mieluumin valitsen kokonaisuuden natsaavuuden muun kuin seksin alueella, jos mielii luoda jotain kestävälle pohjalle. Siinä kaiken salaisuus.

Niin itsekkin olen miettinyt paljon että en uskalla edes ajatella millaiseksi suhde muuttuisi lasten tultua :/
Joskus olen miettinyt että olenkohan missään vaiheessa tuntenut mieletöntä huumaa tai tunteellista rakastelua nykyiseni kanssa :O
Ettei se ole minnekkään kadonnut vaan sitä ei ole koskaan ollutkaan...
En tiedä sitten onko naiseni tunnevammainen tai jotain.
Aina kaiken perustelee sillä kun hän ei ole muiden kanssa sitä tehnyt niin eihän osaa minun kanssakaan esim sängyssä halaaminen oli alussa todella vaikeaa..
Minusta se on syvältä jos kaiken joutuu opettamaan toiselle eikä omasta alotteesta osata mitään tehdä.
Olen monesti kysynyt että onko naiseni aivan varma että rakastaa minua sydämmensä pohjasta.
Yhdessä on kiva viettää aikaa kyllä tehden monia asioita mutta joskus tämä tuntuukin kaverisuhteelta siksi kun se intohimo puuttuu.
Miksi toinen haluaa aina torjua mun spontaanit yritykset lähennellä ja hyväillä sanomal "heeii nyt nyt nyt eipäs nyt innostuta" aargh rasittavaa!
Ikinä ei ole oikea hetki lähennellä :(
Tiä sit johtuuko halottomuus rakkauden puutteesta vai työstänsä vanhusten parissa joka on stressaavaa ja välillä iljettävääkin... sit kantsis vaihtaa työtä ennemmim kun tuhota suhde..
Joskus miettiny et ehkä naiseni ei edes tiedä mitä on tosi rakkaus toista kohtaan... hän on 25v ja minä 30v.. ehkä hänellä on ollut surkeita suhteita takana eikä tiedä mitä oikes rakkaus on vaikka väittää haluavansa naimisiin kanssani.

Outoa ettei hän kuuntele ja toteuta edes vinkkejäni miten olla spontaani ja mistä asioista minä tykkäisin.
Jos mulle annettaisiin vastaavia vinkkejä, taatusti toteuttaisin mutta ei hän ikinä esitä mitään toiveita :/

Minulla on kokemusta 10 vuoden avioliitosta, jossa seksi oli taivaallista ja sille se alunperin pohjautuikin. Ihastuin exääni lähinnä ison kyrvän vuoksi, mutta suhde ei muilla saroilla toiminutkaan, koska mies sattui olemaan ns. "taiteilijarenttu". Osasi olla huippukiihottava sängyssä ja odotin aina seksisessioita innolla, mutta kun arki koitti niin loppui lystit lyhyeen.

Lasten tultua, olin täysin uupunut ja koitin pitää jotenkin itseäni ja kokonaisuutta kasassa. Joten arvaatte varmaan kestikö se suhde isokullisen lemmenkonkarin kanssa? Ei. Nyt elän järkiavioliitossa aivan toisenlaisen miehen kanssa, mutta nautin elämästä paljon enemmän kuin koskaan! Paljon mieluumin valitsen kokonaisuuden natsaavuuden muun kuin seksin alueella, jos mielii luoda jotain kestävälle pohjalle. Siinä kaiken salaisuus.

Kiitos tuostakin näkökulmasta. Olen tätä samaa asiaa pohtinut myös.
Meillä on samanlainen huumorintaju, nauramme paljon samoille asioille ja on yhteisiä harrastuksia.
On paljon sellaista mitä edellisessä suhteessa ei ollut vaikka intohimoa kyllä riitti ja seksielämä oli täydellistä.
Mutta enemmän tässä suhteessa silti on puutteita kun edellisessä intohimon puutteen lisäksi.
Se on vain ehkä pahin puute suhteessa mitä voi olla jos tuntuu ettei kemiat kohtaa sängyssä eikä tule sitä tiettyä kipinää ja mieletöntä rakkauden ja läheisyyden tunnetta mikä pitäisi saavuttaa rakastelussa.
No minunhan se päätös on loppupeleissä tehtävä.
Jotenkin tuntuu että arvostustakin voisi olla enemmän tässä suhteessa minua kohtaan. Välillä tuntuu että kaikki asiat mitä teen naiseni eteen tekisin ne mielummin jollekkin sellaiselle ihmiselle joka arvostaisi enemmän tekojani.
Monesti kokeillut vaikka siivota koko päivän kämppää kun toinen on töissä. Tehdä ruoat ja kaikki enkä siltikkään saa toiselta seksiä vaikka kiitokseksi niin tulee tunne että arvostus puuttuu..

Onko mahdollista, että hänellä on jotain seksiin tai seksuaalisuuteen tai ehkä itsetuntoon liittyviä pahoja kokemuksia, jotka vaikuttavat häneen? Ne voisivat aiheuttaa kuvailemasi kaltaisia vaikeuksia seksuaalisen kanssakäymisen alueella. Oletko puhunut hänen kanssaan näistä asioista? Kertonut miksi haluat tiettyjä asioita ja mitä se merkitsee sinulle, syyllistämättä tai painostamatta tietenkin?

ei kai se traumoja vaadi, että henkilö tykästynyt perusseksiin kärjistetysti lauantaisin saunan jälkeen peiton alla valot pois päältä? jos itse kokee, että seksin oltava jotain ihan muuta ja tuntee, että kärsii suhteessa niin kannattanee erota ennen kuin ollaan tilanteessaq, että intohimoa kaipaava pettää.

Mun mielestä sä peräänkuulutat eri asioita ja kuvittelet niitä samaksi. Sä toivot lisää vaihtelua sänkypuuhiin; asusteita, sponttaania toimintaa, eri asentoja, eri paikkoja jne. Sen lisäksi sä kaipaat " mieletöntä rakkauden ja läheisyyden tunnetta mikä pitäisi saavuttaa rakastelussa." Eihän noi välttämättä liity toisiinsa? Se tunne kun tulee sinusta itsestäsi. Sä voit tuntea sillä tavoin vaikka parin minuutin lähetyssaarnaajassa peiton alla pimeässä. Oletko varma ettei naisesi tunne jo nyt noin? Eikä nuo lisämausteet sängyssä välttämättä tuo sinulle rakkauden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta jos sellaista ei muuten ole. Seksiin voi ja saakin toivoa vaihtelua ja pitää kuunnella omia ja kumppanin toiveita, mutta ei nuo tunteet synny asusteiden kautta vaan nimenomaan sitä tunnetta pitäisi olla muutenkin ja seksi vaan vahvistaa sitä.

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Voi olla että yksinkertaisesti molemmat olette väärän ihmisen kanssa. Kenties naisesikin on jonkun muun kanssa avoimempi, aloitteellisempi ja intohimoisempi. Tietysti pidemmissä suhteissa intohimonkin taso vaihtelee ja muuttuu, mut ei sen pitäisi kokonaan kuolla. Oletko puhunut naisellesi mitä suhteelta haluat ja toivot? Älä sano, että haluat lisää seksiä ja intohimoa, hepeniä jne. vaan kerro että tuntuu kun naisesi ei arvostaisi sua enää ja että et tunne itseäsi halutuksi suhteessa ja se on sulle tärkeää. Mulla meni aikani tajuta, että miestenkin on tärkeää tuntea itsensä halutuksi suhteessa, ihan niinkuin naistenkin.

Toiveenne seksielämästä eivät vain kohtaa, ehkä naisesi on vähän estoisempi tapaus ja noine vaatimuksinesi olet luonut hänelle kovia suorituspaineita. Kun normaali ja tavallinen ei riitä ja pitäisi ruveta itselle luonnottomilta tuntuviin suorituksiin ja näytelmiin, niin helposti ne halut katoaa kokonaan.

Olen aika pitkälti naisesi kaltainen. Nuorempana ehkä poikaystäviä miellyttääkseen yritti mennä väkisin mukaan "erikoisuuksiin", mutta oikeasti nautin ihan siitä perusseksistä, en erikoisista asennoista erikoisissa paikoissa, saatikka jostain keikistelystä alusvaatteissa, joka tuntuu vain kiusaannuttavalta näytelmältä. Lapsen synnyttyä on pitänyt muissakin paikoissa seksiä harrastaa, mutta kyllä se sänky on vaan mukavin. Ja muutamat perusasennot, jotka ei vaadi liiaksi akrobaatin taitoja.

Mieheni on onneksi samanlainen ja tyydytämme toisemme ihan tavallisin tavoin. Ehkä joskus "villiinnymme", mutta onneksi kumpikaan ei painosta toista mihinkään, mikä ei toisesta tunnu hyvältä.

Sinä suhtaudut ikävän syyttävästi naiseesi. Kun hän kuitenkin aloitteita tekee ja ilmeisesti kertookin rakastavansa, ei hän ole sinua kohtaan kylmä. Mutta kylmenee varmasti, jos jatkat "ahdistelua". Jos sinulle on tärkeää nuo seksin suorittamiseen liittyvät asiat, sinun on paras etsiä itsellesi samankaltainen kumppani, sillä naisesi saat vaatimuksillasi vain lukkoon. Miten muuten itse tyydytät naisesi, mistä hän pitää? Et kirjoittanut siitä mitään ja jos tuo puoli unohtuu, niin ei ihme jos nainen ei niin paljon aloitteita tee.

"Asusteella" en tarkoittanut mitään roolileikkejä ja ihme hepeneitä. Mutta eikö joskus voisi toisen mieliksi laittaa muutakin kun pitkiä hello kitty housuja?
Esim tavalliset kivat alusvaatteet

Viesti jäi kesken....
Niin siis joskus olisi kiva jos toinen viettilisi minut niin tuntisin minäkin itseni halutuksi esim laittamalla sexyt alusvaatteet tms. Itse kehun hänen ulkonäköä ja hyväilen ja lähentelin ennen useammin kunnes kyllästyin torjutuksi tulemiseksi.
Itse saatan tyydyttää naiseni välillä sohvalla ollessamme sormin ja nuolemalla että toinen saa. Itse hän ei tee vastaavia spontaaneja aloitteita.
Ostin piristykseksi naiselleni muutaman erilaisen seksilelun joita olemme käyttäneet tai olen yksin hänet niillä myös tyydyttänyt mutta ei seksielämä niillä hankinnoillakaan juurikaan piristynyt :(

Ehkä tilanne on vain ajautunut tuohon? Naisesi ei osaa, ei uskalla. Suorituspaineet on kovat, mieluummin on tekemättä tai tekee vanhalla tyylillä, kuin yrittää ja pelkää epäonnistumista. Olen itse vähän sellainen; jos jokin asia jännittää, on suorituspaineita jne. niin mieluummin jätän tekemättä, kuin otan riskin. Se itsensä peliin laittaminen, riskin ottaminen pelottaa, saa ahdistumaan.

Mielestäni oleellista on se, onko teillä koskaan ollut intohimoa suhteessanne!?
Onko sitä ylipäätänsä mahdollista saada välillenne. Jos sitä koskaan ei ole ollut, on tilanne mielestäni vähän huono. Jos sitä on ollut, mutta ei ole juuri nyt, voi johtua ihan muista syistä. Stressaavasta tilanteesta muilla elämän osa-alueilla tms.

Hän rakastaa tyydytetyksi tulemista sormilla ja nuolemalla joita hänelle olen tehnyt todella todella usein saamatta itse samaa hoitoa, yleensä sen jälkeen kun olen hänet tyydyttänyt niin hän pyytää mut vain sisäänsä että voin rakastella itseni loppuun ja usein samasta asennosta sivuttain tai päälle tulemalla. Ja tämä kuvio toistuu liian usein. Tai toinen vaihtoehto, tekee aloitteen illalla sängyssä tarttumalla kyrpääni ja pyytää minut sisäänsä. Ottaa klitta vibran ja käskee mun rakastella. Usein tuntuu että olen pelkkä väline sängyssä kuten toinen dildo. Miksei koskaan sängyssä voi kiivetä päälleni ja lämmitellä mut kunnolla suutelemalla ympäri vartaloa niinkun minäki hänet lämmittelen usein. Näin saisi rakastelun tuntumaan rakastelulta eikä panolta.

Nimenomaan omista tuntemuksista puhuin että en saa sitä tunnnetta rakastellessa että se tuntuisi mahtavalta tunteelliselta rakastelulta jonka koin exäni kanssa.
Ja liian usein ottaa avuksi vibran rakasteluun vaikka se ei olisi edes välttämätöntä varsinkin jos olen laittanut herkkää musaa soimaan taustalle ja haluaisin päästä fiilikseen niin surrrrrrrrr surina kyllä tappaa fiiliksen !

kuule, mun mielestä sitä kumppania kuuluu haluta ilman että se tekee jotain temppuja! oikeesti jos se on sulla jostain hepeneistä kiinni niin voi voi sitten,naitko sä niitä seksikkäitä vaatteita? nekö sut sytyttää ja niiden kantajalla ei ole niinkään merkitystä?

minä olen nainen enkä ole suukotellu miestäni kuin huulille, tiedätkö miksi? koska olen nainen ja tiedän naisen tarpeet,mutta en tiedä mitä mies kaipaa,ellei hän sitä ITSE kerro. mut en minäkään haluaisi seksiä jos mies sanoo ettei tunne intohimoa ellen leiki hoitsua tai pukeudu seksikkäästi.

sitäpaitsi jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä,niin miksi hän tekisi työtä sen eteen että sinä saat?

menkää pariterapeutille..ongelmanne on luultavasti jossain muussa kuin seksissä,mutta se vaan heijastuu seksiin

Ollaanhan me kerran rakasteltu uimarannalla mut se on harvinaista..
Mutta hyvä kysymys olenko koskaan tuntenut nykyiseni kanssa pilvissä leijumista rakastellessa ja mieletöntä intohimoa niin en osaa kyllä sanoa :/ ehkä sitä ei vaan ole koskaan ollut ja yksi syy on se että olen paljon tunteellisempi ihminen ja minun pitäisi olla tunteellisemman ihmisen kanssa.....

Miten herkkä musiikki sopii kiihkeään seksiin? Ei minusta kyllä ainakaan paremmin kuin vibraattorin surina.

No joo, haikailet erilaista seksia ja ehkä jopa exäsi perään. Ehkä sinun on paras tuosta suhteesta siis lähteä. Naisesi kyllä hyvin todennäköisesti löytää miehen, joka on tyytyväinen tuohon seksiin joka häntä miellyttää. Naisesi ei suinkaan kuulosta kylmältä, moni mies olisi noista hänen aloitteistaan oikein tyytyväinen, eikä mitään pitkiä lämmittelyjä kaipaa.

rakastatko häntä? onko teillä tunneyhteys vai haaveiletko sinä vain exästäsi?

tiedätkö mitä jos sanot naiselle että en saa kanssasi sitä tunnetta että tuntuisi mahtavalta,niinku exän kanssa...niin on suorastaan ihme että seksiä edes on :O

se tunneyhteys syntyy muusta kuin seksistä, siitä kaikesta muusta,siitä että on puolisoa varten.

kehottaisin edelleen varaamaan pariterapia ajan. huomasin että olet tehnyt itse seksin eteen fyysisesti paljon,se on hyvä ja harmillista ettei puolisosi tee takaisin(miksi? onko hän loukkaantunut jostain,eikö uskalla?) ymmärrän että sinua suututtaa. koet olevasi korvattavissa jollain surinalaitteella. tuleeko tämä tunne tosiaan seksistä,vai onko teidän välillänne puhumattomia tunteita/pettymyksiä ihan muissa asioissa?

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/tietoa-seksuaalisuudesta/

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/toimivasta_seksuaalisuudesta2/

Mä en nyt oikein saa kiinni mikä ongelma tuossa on muu kun että rakastat edelleen sun eksää.

Naisesi tekee siis aloitetta, seksi tyydyttää molempia, on välineitä, on eri asentoja. Ainoa mitä sä kaipaat on että nainen olisi useammin päällä (onko vaikeaa siirtyä sellaiseen asentoon että naisella ei ole muuta vaihtoehtoa kun kiivetä päälle?), lisää suudelmia ympäri kehoa (oletko pyytänyt nimenomaan tätä? Oletko ohjannut naista?) ja ennen kaikkea sä olet sanonut monta kertaa että kaipaat samaa rakkauden tunnetta kun eksän kanssa. Jos sä vaan et ole päässyt siitä yli?

[QUOTE="mikko";29254523]Ollaanhan me kerran rakasteltu uimarannalla mut se on harvinaista..
Mutta hyvä kysymys olenko koskaan tuntenut nykyiseni kanssa pilvissä leijumista rakastellessa ja mieletöntä intohimoa niin en osaa kyllä sanoa :/ ehkä sitä ei vaan ole koskaan ollut ja yksi syy on se että olen paljon tunteellisempi ihminen ja minun pitäisi olla tunteellisemman ihmisen kanssa.....[/QUOTE]

se mitä oon ite oppinut matkan varrella elämästä on se että ulospäin tunteettomalta vaikuttava ihminen saattaa olla vain vetäytyvä persoona, siis että hän tuntee kyllä,muttei osaa/uskalla näyttää tunteitaan.

mut jos sun tarttee saada jotain teatteria ja hirveesti vaihtelua ja kaikkea erikoista että voit haluta niin, en minä ainakaan haluis olla sun puolisos.

tiedätkö että voit itse vaikuttaa haluusi,omilla ajatuksilla.

[QUOTE="mikko";29254523]Ollaanhan me kerran rakasteltu uimarannalla mut se on harvinaista..
Mutta hyvä kysymys olenko koskaan tuntenut nykyiseni kanssa pilvissä leijumista rakastellessa ja mieletöntä intohimoa niin en osaa kyllä sanoa :/ ehkä sitä ei vaan ole koskaan ollut ja yksi syy on se että olen paljon tunteellisempi ihminen ja minun pitäisi olla tunteellisemman ihmisen kanssa.....[/QUOTE]

Kyllä minusta kuulostaa siltä, että sinun tunteesi ovat hiipuneet. Ja vika ei ole naisesi seksuaalisuudessa, vaan sinussa.

Jotenkin minulle välittyy sellainen kuva että yrität liikaa. Tyydytät naistasi, mutta vääristä syistä. Naisen hyväily, nautinnon tuottaminen yms. voi tuottaa myös miehelle mielihyvää, ilman että saa itse mitään vastineeksi. Sinulla on jotenkin liian selkeä visio siitä, mitä seksin pitäisi olla pyrit epätoivoisesti sitä kohti. Ei kaikki naiset arvosta rakastelua musiikin tahdissa, ruokaa ja siivousta jotka on tehty seksin kiilto silmissä ja spontaania rakastelua joka ei sitten kuitenkaan ole spontaania, vaan sinä olet sen suunnitellut omassa päässäsi valmiiksi.

Ja sinä vielä syytät naistasi intohimon sammumisesta. Ehkä sitä ei ole koskaan ollut tai sitten sinä olet sen tekemisilläsi sammuttanut.

kuule, mun mielestä sitä kumppania kuuluu haluta ilman että se tekee jotain temppuja! oikeesti jos se on sulla jostain hepeneistä kiinni niin voi voi sitten,naitko sä niitä seksikkäitä vaatteita? nekö sut sytyttää ja niiden kantajalla ei ole niinkään merkitystä?

minä olen nainen enkä ole suukotellu miestäni kuin huulille, tiedätkö miksi? koska olen nainen ja tiedän naisen tarpeet,mutta en tiedä mitä mies kaipaa,ellei hän sitä ITSE kerro. mut en minäkään haluaisi seksiä jos mies sanoo ettei tunne intohimoa ellen leiki hoitsua tai pukeudu seksikkäästi.

sitäpaitsi jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä,niin miksi hän tekisi työtä sen eteen että sinä saat?

menkää pariterapeutille..ongelmanne on luultavasti jossain muussa kuin seksissä,mutta se vaan heijastuu seksiin

Ööööh kyllä hän saa minun kanssa orgasmin ilman lelujakin.
Enkä ole vaatinut mitään hepeneitä vaan sanoin että olishan se joskus kiva jos toinen laittaisi esim seksittäät alusvaattet vietelläkseen mut niin tuntisin minäkin itseni halutuksi joskus. Jos toinen ei halua nähdä koskaan vaivaa toisen eteen vaan vaivan näkö on sitä että kerran viikossa suihkun jälkeen ennen nukkumaan menoa otetaan munasta kiinni ja pyydetään sisään niin kyllä.siinä itsensä dildoksi tuntee...
Itse voin panostaa laittamalla olohuoneeseen kynttilöitä, viltin lattialle ja hyvää musaa soimaan. Annan öljyhierontaa niin onko liikaa vaadittu että toinenkin näkisi joskus vaivaa eteeni myös ??

Kyse ei ole exän kaipuusta vaan toimiihan joku vertailukohteena aina. Jos nykyinen olisi ensimmäinen naiseni eihän minulla olisi tietoa kuinka tunteellista seksi voisi olla

Ehtiikö sun naisesi koskaan tekemään mitään noista? Siis kun kuulostaa siltä et sä olet ihan taukoamatta vääntämässä sitä musaa ja vilttiä ja kynttilöitä. Jos sä odottaisit vaikka kuukauden tekemättä mitään niin ehkä naisellesi tulisi myös aikaa ja tilaa tehdä jotain erikoista? Sä et tunne siis itseäsi halutuksi kun nainen pyytää sua sisälleen jos sun pitää olla päällä tai sivuttain? Mutta tuntisit jos nainen olisi päällä? Näin mä ymmärsin sun viesteistä. Mitä jos joskus vaan suutelette mutta tilanteen ei anneta edetä seksiin? Tulisiko siitä sitä rakkauden ja läheisyyden tunnetta, halutuksi tulemisen tunnetta kun kerran tunnet olevasi vaan dildo. Saisit niitä pusujakin.

Yhteistyössä