O
Ostaisko?
Vieras
Kun nyt on näitä asumiskeskusteluja niin heitetään sekaan vielä yksi..Ei linkki tule jostain syystä filtteristä läpi, jaksaisiko joku käydä oikotiellä katsomassa kohdetta 6705959?
Mun mielestä aika kallis vastike, tosin lämmitys kuuluu siihen et periaatteessa tulis talvella halvemmaksi asua mut mut.. Toisaalta asunto jossa olis takka oli ihana, sitä tässä ei ole :/
Tietääkö joku tuosta alueesta tarkemmin, onko hyvää seutua? Muuten asunto vastais tarpeita hyvin, mietin vaan et riittääkö raha.
Mun mielestä aika kallis vastike, tosin lämmitys kuuluu siihen et periaatteessa tulis talvella halvemmaksi asua mut mut.. Toisaalta asunto jossa olis takka oli ihana, sitä tässä ei ole :/
Tietääkö joku tuosta alueesta tarkemmin, onko hyvää seutua? Muuten asunto vastais tarpeita hyvin, mietin vaan et riittääkö raha.