Kannattaisko tää kämppä ostaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostaisko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ostaisko?

Vieras
Kun nyt on näitä asumiskeskusteluja niin heitetään sekaan vielä yksi..Ei linkki tule jostain syystä filtteristä läpi, jaksaisiko joku käydä oikotiellä katsomassa kohdetta 6705959?

Mun mielestä aika kallis vastike, tosin lämmitys kuuluu siihen et periaatteessa tulis talvella halvemmaksi asua mut mut.. Toisaalta asunto jossa olis takka oli ihana, sitä tässä ei ole :/

Tietääkö joku tuosta alueesta tarkemmin, onko hyvää seutua? Muuten asunto vastais tarpeita hyvin, mietin vaan et riittääkö raha.
 
Musta 80m2 kahdessa kerroksessa on ahdasta, väkisinkin huoneet on sit aika pieniä. Muuten nätin näkönen eikä vastike musta todellakaan oo paha, alueesta en sit tiedä mitään.
20m2 lisää ja toiseen kaupunkiin toi, niin mä haluisin sen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tätä;23733622:
Musta 80m2 kahdessa kerroksessa on ahdasta, väkisinkin huoneet on sit aika pieniä. Muuten nätin näkönen eikä vastike musta todellakaan oo paha, alueesta en sit tiedä mitään.
20m2 lisää ja toiseen kaupunkiin toi, niin mä haluisin sen :)

Saako kysyä minkälaista maksat nyt? Aattelin vaan et kesällä tulee kalliiiksi kun ei lämmitystä tarvii..mut talvella maksaisi varmaan itseään takaisin. Vähän silleen kiikun kaakun- tilanne.
 
[QUOTE="aapee";23733635]Saako kysyä minkälaista maksat nyt? Aattelin vaan et kesällä tulee kalliiiksi kun ei lämmitystä tarvii..mut talvella maksaisi varmaan itseään takaisin. Vähän silleen kiikun kaakun- tilanne.[/QUOTE]

Vastike just nousi ja nyt se on 250€/kk +vedet vielä päälle. Ollaan etsimässä uutta kotia ja lähes poikkeuksetta täällä vastikkeet on yli 200€.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tätä;23733622:
Musta 80m2 kahdessa kerroksessa on ahdasta, väkisinkin huoneet on sit aika pieniä. Muuten nätin näkönen eikä vastike musta todellakaan oo paha, alueesta en sit tiedä mitään.
20m2 lisää ja toiseen kaupunkiin toi, niin mä haluisin sen :)

Ajattelin ihan samaa :)
 
Jotenkin kuulostaa kalliilta, tai siis alueesta en tiedä mitään.. Luulin että on jossain pikkupaikalla mutta onkin Maskussa, en tiedä hintatasoa siellä.

Vähän ahtaan oloinen mutta nätti, piha varmasti kiva.
 

Similar threads

Yhteistyössä