Kannattaisko tää kämppä ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostaisko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="HEI";23733553]En ikinä ostais rivitalokämppää tohon hintaan. Plussaa kuitenkin puistosta, näytti kivalta.[/QUOTE]

Mä katsoin kaikki tuon kunnan rivarit läpi, ne on samoissa hinnoissa kaikki. Kai siitä pitää maksaa jos tälle seudulle haluaa, mun on töiden puolesta pakko tästä lähistöltä löytää asunto. Toi olis kuitenkin rempattu eikä tarviis mitään tehdä.

Vaikea paikka, ei yhtään tiedä mitä tekis. Vuokran maksaminenkin menee vähän "hukkaan", lainaa maksaa kuitenkin itselleen.

Onhan toi rempattu ihan kivaksi. Pienet huoneet on, ja itseäni voisi ahdistaa tuolla, mutta jos se sinulle toimiin, ja olet vertaillut muihin, niin mikäs siinä sitten.

[QUOTE="aapee";23733573]Mä katsoin kaikki tuon kunnan rivarit läpi, ne on samoissa hinnoissa kaikki. Kai siitä pitää maksaa jos tälle seudulle haluaa, mun on töiden puolesta pakko tästä lähistöltä löytää asunto. Toi olis kuitenkin rempattu eikä tarviis mitään tehdä.

Vaikea paikka, ei yhtään tiedä mitä tekis. Vuokran maksaminenkin menee vähän "hukkaan", lainaa maksaa kuitenkin itselleen.[/QUOTE]

Jos on alueelle normaali hinta niin asia erikseen. Täällä saa ainakin hyvän omakotitalon jo tuohon hintaan. Ja oletin, ettei tolla paikkakunnalla hirveesti eroa tän paikan hintoihin. Jos tykkäät niin ostat ehdottomasti, mutta älä osta vaan "siks ettei vuokralla kannata asua". Osta siksi että näyttää sun kodilta! :)

[QUOTE="Minttu";23733638]Humikkala on kivaa seutua, Masku vain kuntana vähän vähemmän lapsiystävällinen..[/QUOTE]

Ihanko totta? Tuttu asui pari vuotta sitten Askaisissa ja kovasti kehui Maskua. Tiedätkö onko siellä sit jotain muuttunut parin vuoden aikana?

Alkuperäinen kirjoittaja täältäpäin;23733679:
Mun mielestä koko Masku on hyvää aluetta. Eikä tosiaan mikään paha hintakaan.

Jaksaisitko kertoa vähän tarkemmin? Mun perheeseen kuuluu mies, joka tekee reissutyötä (käsittääkseni hyvät kulkuyhteydet siellä) ja 5 vuotias tyttö. Mites päivähoito, onko tukossa vai saako lapsen helposti hoitoon?

Miten ihmeessä ap päättelet, että 200€ vastike on suuri, kun se kaiken lisäksi sisältää lämmityksenkin? Kyllä se on niin päin, että alle 200€ on poikkeuksellisen pieni. Kannattaa myös selvittää mitä vastike pitää sisällään. Tekeekö joku ulkopuolinen huoltoyhtiö esim. lumitöitä ja hiekoitusta vai onko ne talkoovoimin hoidettavia.

[QUOTE="HEI";23733775]200e ei todellakaan ole iso summa![/QUOTE]

No joo, kommentoinkin tuohon tuplaketjuunkin että palsta auttoi taas ymmärtämään faktat :D
Ei se taida olla tosiaan sit niin paljon..

Hei, katos toi on melkein naapurissa! Kannattaa ilman muuta tutustua kohteeseen ja alueeseen paremmin, meillä on 2 lasta ja nautitaan täällä asumisesta todella paljon. Luonto on lähellä ja palvelutkin tuossa ihan vieressä :)