O
Ostaisko?
Vieras
Mun mielestä aika kallis vastike, tosin lämmitys kuuluu siihen et periaatteessa tulis talvella halvemmaksi asua mut mut..
Tietääkö joku tuosta alueesta tarkemmin, onko hyvää seutua? Muuten asunto vastais tarpeita hyvin, mietin vaan et riittääkö raha.
Myynnissä - Rivitalo, Humikkala, Masku: 3h + k + s + p + 2 wc + varasto - Ruokolammentie 2, 21250 Masku | Oikotie
Tietääkö joku tuosta alueesta tarkemmin, onko hyvää seutua? Muuten asunto vastais tarpeita hyvin, mietin vaan et riittääkö raha.
Myynnissä - Rivitalo, Humikkala, Masku: 3h + k + s + p + 2 wc + varasto - Ruokolammentie 2, 21250 Masku | Oikotie