Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:se on kato nykypäivänä helvetin vaikee tehä ite leivät ja ruuat. on tehty niin helpoks kaikki, vauvoille saa maidot ja ruuat ja välipalat purkeista, kanat on valmiiks marinoituja ja sitä rataa. ei kukaan nää vaivaa minkää suhteen. |O
mä pyöräytin taas tossa ison satsin sämpylöitä. ite en syö mutta lapsi tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:se on kato nykypäivänä helvetin vaikee tehä ite leivät ja ruuat. on tehty niin helpoks kaikki, vauvoille saa maidot ja ruuat ja välipalat purkeista, kanat on valmiiks marinoituja ja sitä rataa. ei kukaan nää vaivaa minkää suhteen. |O
mä pyöräytin taas tossa ison satsin sämpylöitä. ite en syö mutta lapsi tykkää.
Sä et taidakkaan olla ihan tumpelo:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Niin... miekin muistin tänään, että täällä on tuottajan tori olemassaan. Sieltä saa kaikenmaailman lihat, kananmunat jne suoraan tuottajilta ostaa.
Myönnän, että osittain saituuttani olen käynyt lihani ennemmin marketista kun tuosta ko torilta ja nyt vähän kyllä hävettää :ashamed: - tottakai pitäs monistakin syistä pyrkiä tukemaan lähiruokaa, niinkauan kun sitä on saatavilla. Siis kyllä ne tuottajatkin loppuu, jos kaikki hurauttelee vaan ohitietä markettiin kerta toisensa jälkeen :/
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Liha meidän, joka olet loppumassa.
Pyhitetty olkoon sinun hyllysi. Tulkoon sinun saatavuutesi. Tapahtukoon sinun valmistuksesi, niin teurastamoissa kuin jalostamoissa.
Anna meille tänä juhannuksena meidän jokavuotinen makkaramme.
Ja anna meille meidän soijarouheemme anteeksi, niinkuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meidän jauhelihamme hamstranneet.
Äläkä saata meitä vihannes-hyllylle vaan päästä meidät grillaamaan....
Sillä sinun on jauheliha, täysliha ja makkara iänkaikkisesti. Aamen.
:saint: :saint: :saint: