Kannattaako vanhoja käsityölehtiä laittaa huutikseen tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras

Kun mulla on noita lehtiä kertynyt, ja joukossa on sellaisia joista en ole tehnyt ikinä mitään ja joista en todennäköisesti tule tekemään mitään. Jos kävisin ne kaikki läpi, ja myyntiin kaikki jossa ei ole jotain minua kiinnostavaa.

Vanhoilla käsityölehdillä tarkoitan siis 2000-2007 vuosien lehtiä, pääasiassa ehkä 2005-2006 tms :D Mulla on ainakin Modaa ja Suuren käsityökerhon lehtiä.

Kannattaako laittaa myyntiin, vai vaan antaa eteenpäin? Tai säilyttää hyllyssä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 15:38 RouvaRajatapaus kirjoitti:
Jos sulla on se kestovaippakaavan sisältävä lehti, niin mä voin ostaa. :whistle:

On noissa parissakin varmaan kestovaipan kaavoja, täytyy käydä ne läpi ja katsoa mitä löytyy :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 15:39 metsänpeitto kirjoitti:
\
Jos sulla on se kestovaippakaavan sisältävä lehti, niin mä voin ostaa. :whistle:

On noissa parissakin varmaan kestovaipan kaavoja, täytyy käydä ne läpi ja katsoa mitä löytyy :)
Jep. :) Mä olisin valla sitä tämän vuoden lehdessä ollutta vaippakaavaa, se vanhempi mulla on jo.

Täytyy katsoa noi lehdet tänään läpi, ja monta niistä menis eteenpäin. Ja katsoa mitä ne postikulut on, niiden osuus on vähän turhan suuri varmaan. Ja mullakaan ei varmaan pariin kuukauteen oo tuloa pääkaupunkiseudulle :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 15:44 metsänpeitto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 15:42 RouvaRajatapaus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 15:39 metsänpeitto kirjoitti:
\

Jep. :) Mä olisin valla sitä tämän vuoden lehdessä ollutta vaippakaavaa, se vanhempi mulla on jo.

Se mulla ainakin on. Ja sitten mulla on pari jossain toisen merkkisessä lehdessä ollutta kestovaippakaavaa.

Muuttokuormaa yritän keventää :ashamed: :D
Heitä vaikka yyllä kun löydät lehtiä joissa noita kaavoja on. Voin ostaa muitakin lehtiä kuin just tuon suuren käsityökerho-lehden. Mä luin huonosti tuon otsikon. :D

Milloin teillä se muutto nyt on?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:20 metsänpeitto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:14 Arkadian Ulla kirjoitti:
Modat mua enemmän kiinnostas, eli katos paljonko sulla on niitä, lähinnä noi kaikista tuoreimmat numerot, eli 2005-->
Kirjeeseenhän mahtuu varmaan aika monta lehteä, kun eihän ne kauheen paksuja oo.

Ne on vaan sen verran painavia, että mietin tuleeko iso postimaksu, siis kun suhteuttaa muuten niiden arvoon ;) . Mä katon illalla noi Modat läpi, ja voin laittaa vaikka yyveetä sitten siitä, mitä numeroita mulla on ja paljon niiden postitus maksais :)
Tehdään näin!

Yhteistyössä