K
kahden vaiheilla
Vieras
Oon 29v mies ja seurustelen 27v naisen kanssa, yhdessä ollaan oltu nyt 2 vuotta. Ei asuta yhdessä kun tyttöystävä opiskelee eri paikkakunnalla ja nähdään yleensä vaan vkloppusin tai jos mulla on arkivapaita. Oon ollu tilanteeseen enemmän kuin tyytyväinen, mul on paljon kavereita, vapaa-aikaa, kiva duuni ja viikonloput menee mukavasti naisseurassa. Nyt keväällä tyttöystävä on kuitenkin alkanut puhumaan että valmistuttuaan haluaisi muuttaa yhteen, ottaa seuraavan askeleen jne. no eikä se vielä mitään, mutta nyt on ollut puhetta lapsistakin :O
Mua on alkanut vähän kuumottaa koko juttu. Tuntuu että oon vielä aivan liian nuori mihkään tollaseen ja ihan liikaa koettavaa ja nähtävää jäljellä. En tajuu mikä järki mun ois nyt jo jämähtää aloilleen ja sanoo elämälle hyvästit..
Mua on alkanut vähän kuumottaa koko juttu. Tuntuu että oon vielä aivan liian nuori mihkään tollaseen ja ihan liikaa koettavaa ja nähtävää jäljellä. En tajuu mikä järki mun ois nyt jo jämähtää aloilleen ja sanoo elämälle hyvästit..