Voiko Virossa olla maksukorttien kanssa liian varovainen? Se on kuule turha ulista enää kun vahinko on jo tapahtunut.No on sinulla asenne...
Tiesitkö että siellä on tosi moni mukin liike kuin Stocka suomalaisomistuksessa. Jos se on siis kriteerinä sille että uskallat maksaa kortilla.
Tuskin mihinkään hysteriaan on syytä sitten kuitenkaan. Terve järki on tarpeen missä vaan matkustaessa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23889124:Voiko Virossa olla maksukorttien kanssa liian varovainen? Se on kuule turha ulista enää kun vahinko on jo tapahtunut.
Mikä bambumajavaltio sinä ajattelit sen olevan? ihan samalla tavalla siellä on pankkeja ja pankkiautomaatteja kuin Suomessakin.saako sieltä nostettua rahaa? vai pitääkö olla käteistä yllin kyllin
Voi nostaa käteistä.saako sieltä nostettua rahaa? vai pitääkö olla käteistä yllin kyllin
doah, tiedän mutta voiko siellä nostaa?Mikä bambumajavaltio sinä ajattelit sen olevan? ihan samalla tavalla siellä on pankkeja ja pankkiautomaatteja kuin Suomessakin.
Mistä ihmeen hysteriasta puhut? Pitäisikö mun nyt antaa joka kulmakuppilassa visani kopioitavaksi, ettei muut vaan pitäisi minua ennakkoluuloisena arkajalkana?Tuskin mihinkään hysteriaan on syytä sitten kuitenkaan. Terve järki on tarpeen missä vaan matkustaessa.
Nimimerkillä paljon Virossa aikaa viettänyt eikä kertaakaan tullut huijatuksi korttien kanssa tai muutenkaan.
kai siinä joka kulmakuppilan ja Stockan välillä nyt jotain sentään on...?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23889415:Mistä ihmeen hysteriasta puhut? Pitäisikö mun nyt antaa joka kulmakuppilassa visani kopioitavaksi, ettei muut vaan pitäisi minua ennakkoluuloisena arkajalkana?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23889415:Mistä ihmeen hysteriasta puhut? Pitäisikö mun nyt antaa joka kulmakuppilassa visani kopioitavaksi, ettei muut vaan pitäisi minua ennakkoluuloisena arkajalkana?