Kannattaako Tallinnassa maksaa kortilla?

• Viestiketjun aloittaja "daalia"
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Outo kysymys, kannattaako maksaa kortilla? Miten sen kannattavuuden määrittelee...

Itse toimin niin kuin joku tuossa ehtikin jo vastata, että isommissa kaupoissa ja ravintoloissa kortilla, muualla käteisellä.

Mä maksan ainakin kortilla. Kauppakeskuksissa, vaatekaupoissa, ruokakaupoissa, ravintoloissa jne. Pienissä kojuissa ei ehkä edes kortti käy? Itse olen uskaltanut luottaa, enkä ole koskaan kuullut, että kellään olis (nykypäivänä) ollut jotain ongelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23889124:
Voiko Virossa olla maksukorttien kanssa liian varovainen? Se on kuule turha ulista enää kun vahinko on jo tapahtunut.
Tuskin mihinkään hysteriaan on syytä sitten kuitenkaan. Terve järki on tarpeen missä vaan matkustaessa.
Nimimerkillä paljon Virossa aikaa viettänyt eikä kertaakaan tullut huijatuksi korttien kanssa tai muutenkaan.

Tuskin mihinkään hysteriaan on syytä sitten kuitenkaan. Terve järki on tarpeen missä vaan matkustaessa.
Nimimerkillä paljon Virossa aikaa viettänyt eikä kertaakaan tullut huijatuksi korttien kanssa tai muutenkaan.
Mistä ihmeen hysteriasta puhut? Pitäisikö mun nyt antaa joka kulmakuppilassa visani kopioitavaksi, ettei muut vaan pitäisi minua ennakkoluuloisena arkajalkana?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23889415:
Mistä ihmeen hysteriasta puhut? Pitäisikö mun nyt antaa joka kulmakuppilassa visani kopioitavaksi, ettei muut vaan pitäisi minua ennakkoluuloisena arkajalkana?
kai siinä joka kulmakuppilan ja Stockan välillä nyt jotain sentään on...?

Yhteistyössä