M
"Mamma italiana"
Vieras
tàmmòinen kysymys tàllà kertaa. jo koneella jo ikàà 12 vuotta, kannattaako edes harkita korjauttamista vai suosiolla ostaa uusi? alkoi lingota huonosti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä kannata jos se maksaa jotakin se korjaaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Suomessa ei oikein kannata, miten sitten italiassa on kustannukset.
no asiahan riippuu TÄYSIN siitä koneesta itsestään ja hieman siitä esiintulleesta viasta.
itse juuri muutama vuosi sitten korjasin yli 20-vuotta vanhaa pesukonetta, jolloin pelkät uudet osat kustansivat n. 250 eur - ja ehdottomasti kannatti. edes 1000 eurolla kun ei nykyään enää saa yhtä hyvää uutta konetta.
Voishan sita vilkaista mika siina on vikana. Jos voisit vaikka itse sen korjata. Jos se tarttis vaikka vain uuden hihnan.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23394372:Niin? Sittenhän sä otat asiasta selvää, vai mikä oli kommentin pointti?