M
"Mie"
Vieras
Kannattaakohan enään korjauttaa noin 4 vuotta vanhaa läppäriä, jossa akku on jo niin huono ettei toimi, jos ei ole kokoajan piuhassa kiinni. Piuhakin on nyt poikki, kun koira söi sen eli sekin pitäisi uusia. Ja yksi kaunis aamu kaadoin näppäimille kahvia, jonka takia muutama kirjain lakkasi toimista. Nyt en sitten tiedä kannattaako enään korjata vai ostaa suosiolla uusi kone??? Mitäs tuumitte??