J
juuu
Vieras
Sen verran tarkennan vielä, että sisävaatteiksi kelpaa ihan hyvin kirppisvaatteet, sellaset yksinkertaiset ja mukavasti kulahtaneet.
Peesaan. Kone pesee ja kannattaa laittaa sellaisia vaatteita, ettei se satunnainen tahra ole maailmanloppu. Pääasia, että vaatteet on mukavat päällä ja ne on helppo pukea ja riisua itsekin. Säälin näitä farkkulapsia. Ei ne ole mitään hoitovaatteita.