V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä mieltä sitten olet heidän suhteensa seksualisoimisesta? Täälläkin on vihjailtu yhteisistä huoneista, kiihkeistä katseista ja kohonneista pippeleistä? Yhäkö vain fiilistellään vai oletko sinä poikkeus ja muut shippaavat?Olen sekä KKK- että Bojere-fiilistelijä. Nimenomaan fiilistelen sitä keskinäistä ihastelua ja kunnioitusta, joka näiden nuorten miesten välillä vallitsee, samoin kuin sitä, miten avoimesti ja rohkeasti he sen tuovat esiin, yhtään välittämättä siitä, miten joku vähemmän avarakatseinen heidän välinsä tulkitsee ja tuomitsee. Ihania katseidenvaihtoja, hymyjä ja yhteistä huumoria. Kosketuksia ja halauksiakaan ei pelätä eikä piilotella. On upeaa, miten näin voi nykyään toimia ja näyttää esimerkkiä muillekin. Siitä tulee hyvä fiilis, ja se tekee maailmasta hitusen paremman paikan elää.
Se, että jotkut näkevät heti jotain pakottamista ja shippausta, kun näistä asioista mainitsee, on täysin heidän ongelmansa eikä vaikuta minun fiilistelyyni mitenkään.
Eipä kolmikymppiset vanhojakaan ole. Nuoret tosin on yleensä alle 25-vuotiaita mutta eiköhän tuo kerro siitä, että tuon kirjoittaja on itse vanhempi kuin nämä miehet."Nuorten miesten"......36v ja 32v.
Miks hän olis vastuussa toisten pippelijutuista jos ite ei sellasia kirjotteleMitä mieltä sitten olet heidän suhteensa seksualisoimisesta? Täälläkin on vihjailtu yhteisistä huoneista, kiihkeistä katseista ja kohonneista pippeleistä? Yhäkö vain fiilistellään vai oletko sinä poikkeus ja muut shippaavat?
Ja ennenkuin alatte syyttää parafaneilusta, että ei ole mikään oikea ystävä vrt Jesse ja Härtsä, niin olen tehnyt tämän päätelmäni ihan julkaisujen ja yhteisten kommenttien perusteella ja sen, että ovat viihtyneet silminnähden runsaasti yhdessä ns paita ja peppu -kombona pitkillä ulkomaanreissuilla Jopa siinä määrin, että Kalle luonnehtinut heitä Batmaniksi ja RobiniksiHyvä ikäero ! Kiva että K on saanut sydänystäväkseen vähän itseään vanhemman, jolla varmasti jo vähän kokemusta ja maailmaa nähty, mutta joka kuitenkin taitaa olla samalla lailla syntymähumalassa.![]()
Kk+k on ollu suhteessa viime talvesta saakka. Ja se on totuus, ei mitään shippipaskaa.![]()
Sinä ja sun pippelisMitä mieltä sitten olet heidän suhteensa seksualisoimisesta? Täälläkin on vihjailtu yhteisistä huoneista, kiihkeistä katseista ja kohonneista pippeleistä? Yhäkö vain fiilistellään vai oletko sinä poikkeus ja muut shippaavat?
Kysyitkö taroteilta vai astrologiltaKk+k on ollu suhteessa viime talvesta saakka. Ja se on totuus, ei mitään shippipaskaa.![]()
Hyvä kun muistutit. Mulla on ollu käyttämätön vanha pikkukylän osto/myyntiliikkeestä löydetty Tarot pakka hyllyssä, kun en osaa käyttää sitä ja ollu kiireitä.Kysyitkö taroteilta vai astrologilta
Ei tarvitse katsoa kummaltakaan. Mulla on poikkeuksellisen vahva intuitio ja energioiden taju. Sama taju on joillakin muillakin, jotka pystyvät näkemään että tässä on käsillä twin flamesin kohtaaminen eikä mitään vtun hassuttelua tai touhutonttuja.Kysyitkö taroteilta vai astrologilta
Onko tässä nyt viimein se kauan kuvattu erektiokuva?![]()
72f7742938374f658a094590fabd98e2 jpg hosted at ImgBB
Kuva 72f7742938374f658a094590fabd98e2 jpg palvelussa ImgBBibb.co
On. Salakuva Porvoon kaduilta.Onko tässä nyt viimein se kauan kuvattu erektiokuva?
Sinulla on kyllä makuuhuoneessa asiat kunnossa jos useampi kuin yksi kohonnut pippeli pitää sinut öisin hereillä.Täytyy myöntää, että kohonneet pippelit tietyissä yhteyksissä on vieny tehokkaasti mun yöunet parikin kertaa![]()
Mitä mieltä sitten olet heidän suhteensa seksualisoimisesta? Täälläkin on vihjailtu yhteisistä huoneista, kiihkeistä katseista ja kohonneista pippeleistä? Yhäkö vain fiilistellään vai oletko sinä poikkeus ja muut shippaavat?
Kysyitkö taroteilta vai astrologilta