Onko ne kovin heppanat? Esim Carenan lieback lux. Pystyykö isompaakin lasta niissä lykkimään? Meillä on matkarattaina kuomurattaat, mietin et ostaisko sateenvarjorattaat ku ne menis pienempää kasaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Meillä ei ainakaan tarvetta, mun mielestä matkarattat menee jo ihan tarpeeksi pieneen tilaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:No ihan nukenrattaita ei kannata. PegPeregot on esim. hyvät ja tukevat ja kevyet+menee pieneen tilaan.