Kannattaako ostaa? (Crosstrainer)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaveri myymässä Ketler merkkistä crosstraineria. Kannattaako ostaa? Pari vuotta vanha. Saisin n 50 eurolla.
Mulla ei mitään kokemusta noista mutta oon tän vuoden alkanut pudottaa painoa ja olen muutenkin miettinyt crostrainerin ostoa.

vauhtipyöristä ja askelluksista ei mitään tietoa. Mutta saan ne kysymällä. Mitä niissä pitää ottaa huomioon?? Painoa mulla yli 90 kg vaikken ymmärrä miten se asiaan liittyy.
Kaipaisin siis tietoa mitä mun kannattaa ottaa huomioon. Uutena tuo oli maksanu n 250 e että ei sieltä kalleimmasta päästä.

se kuka haluaa,saa vaikka ilmaseksi multa ton vehkeen..ostin sen 80? käytettynä siskolta, sisko osti sen viime kesänä 400?. se polki muutaman kerran,kiinnostus meni. sama mulla,ollu yli puolisen vuotta vaatetelineenä pölyttymässä!! paska vehe,kuntosalin crosstrainerti PALJO parempia,ihan huippuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vauhtipyöristä ja askelluksista ei mitään tietoa. Mutta saan ne kysymällä. Mitä niissä pitää ottaa huomioon?? Painoa mulla yli 90 kg vaikken ymmärrä miten se asiaan liittyy.
Kaipaisin siis tietoa mitä mun kannattaa ottaa huomioon. Uutena tuo oli maksanu n 250 e että ei sieltä kalleimmasta päästä.

Taitaa siis olla se sama mikä meillä. Toimiva on. Ei niistä ominaisuuksista kannata hirveesti stressata jos aloittelija oot :) Osta pois kun halvalla saat!

Me ostettiin meiän monta vuotta sitten, ei kauheesti käytetty mut nyt on tosi usein käytössä. Ei ollukkaan turha ostos.

tää mun kone tökkii enkä pysty lainaamaan mutta sulle joka kirjoitit meillä on. Kuin vanha sun crosstrainer on ja millainen näyttö siinä? Siis mitä juttuja pystyy kattoon ym.

jaap, se oli jossain varastossa et ei varmaan pysty kokeileen.
maatuska täällä on kutosalit kaukana ja mulla ei käytännössä omaa aikaa yhtään et siksi ois kotona parempi olla joku.
meillä on voi olla et jään ilman jos en tuota ota..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Monissa näissä "kotilaitteissa" on painoraja n. 100 kg. Saattaa kuulua nitkun natkun siitä vehkeestä. Kuntosaleilla nämä ovat paljon parempia.

Uskotaan että kuntosaleilta löytyy parempia mutta kun täällä niitä ei ole ja mulla ei aikaa lähteä kymmenien kilsojen päähän kun hyvä jos ruokakauppaan pääsen yksin.
Mutta oisko vielä jotain mitä pitäs ottaa huomioon?

Mulla on crossari, joku halpa netanttilasta. Polkenu sillä niin paljon, että eka vastusnauha siitä hajos, anttila pisti uuden, ja hajos sekin. Nyt ei sit oo vastusta paljoa enää :D mutta poljen käsipaino kädessä ja nilkkapainot jaloissa nii tulee vastusta, välillä poljen kyykyssä ym. Kyllä sen saa tuntumaan noinkin, ja silloin kun oli vielä kunnon vastukset, niin 10 min jälkeen jo hiki virtas...

Eli käytän vieläkin vaikka se on rikki. :D Lenkkeilen kyllä rattaitakin työntäen, mutta aina ei ehdi ulos tms. Kesällä en tuota käytä, kun tulee liian kuuma.

Yhteistyössä