Kannataako jatkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Kannattaako jatkaa seurustelua miehen kanssa, joka ei usko yhteiseen tulevaisuuteen ainakaan puheidensa perusteella. Mies on kuitenkin halukas jatkamaan seurustelua, ihmettelen vain miksi? Mies on aina tavatessa hermostunut ja tuntuu että koko seurustelu on hänelle jonkinlainen pakko. HÄnen on vaikea olla erossa kavereistaan ja baarissa oleilusta. Olen kyllä ottanut puheeksi, että meidän ei todellakaan tarvitse jatkaa tätä, mutta mies haluaa kuitenkin yrittää. Mitä tekisitte minun sijassani? Välitän miehestä, mutta en jaksa väkisin seurustella kenenkään kanssa.

Hän haluaa todennäköisesti jatkaa, koska toivoo että pillun saaminen jatkuu keskeytyksettä.
Puheistaan ja pullistelustaan huolimatta, nuoren miehen ei ole helppo saada pillua tässä julmassa pakkien saamisen täyteisessä maailmassa. Ainakaan sellaiselta tytöltä joka ei ole muutenkin ihan yleisessä käytössä.

Ja pillu tuntuu pojasta paljon paremmalta kuin tyttö voi edes kuvitella. Poika tietää, että jos nyt laitetaan bänks, hänellä alkaa viimeistään kolmenpäivän kuluessa seisomaan niin että vihloo. Ja kun on kerran pilluraisen makkuun päässy, niin runkkaaminen tuntuu askeleelta taaksepäin kohti varhaisnuoruuden puutetta ja kupeiden kuumotusta päivästä päivään vailla mitään helpotusta.

Toisaalta poika toivoisi, että piirakan kanssa ei tarvitsisi jutella niin kamalasti asioista, joista poika ei niin ymmärrä eikä perusta.
Hän toisaalta myös vaistoaa, että pillutelineelläkin on tunteet, ja siksi hän varoo lupaamasta liikoja. Pojalla on kehittymässä kuitenkin jopa aito tunne-elämä. Tämä tunne-elämä ei ole vielä ihan täysin kehittynyt, mutta jos sitä ei olisi ollenkaan, sanoisi poika todennäköisesti että mennään vaan naimisiin ah, kyllä! (jotta pillun saaminen jatkuisi keskeytyksettä kunnes poika keksii paremman konstin pärjätä elämässä)

Ollaan seurusteltun noin puoli vuotta, joka on tietysti vielä aika lyhyt aika. Olen vain vähän yli 30-kymppinen ja biolooginen kello tikittää ja en halua panostaa enään suhteeseen, jolla ei ole tulevaisuutta. Mies on minua muutaman vuoden nuorempi.

""enään"" ei ole suomenkielen sana. Tuo n ei kuulu siihen loppuun missään tapauksessa.

Lakatkaa jo käyttämästä tuota ylimääräistä ännää!

Tässä apua: älkää enää kirjoittako sanaa väärin.