kankkuspäivän ( krapulamattomatkin saavat vastata:D) ruoka ja vaatetus-Gallup

heh
Just vähän aikaa sitten söin aamupalaksi:
Jauheliha pihvejä (100%lihaa ) ja kesäkurpitsan siivuja paistettuna. Nam.
Jäi vähän nälkä niin tekaisin vielä ruishampulaisen tomaatilla, runsaalla majoneesilla jne. :p
Juomana oli ihan vaan maito.

Jälkiruuaksi suunnittelin kaurapalloja, mutta ei ehkä jaksa tehdä. Taidan hakea kaapista ison levyn tummaa suklaata. =)

Päällä on vain iiso t-paita.

Uskokaa tai älkää, mutta tippaakaan en ole alkoholia juonut eilen ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ootteko te kaikki oikeella palstalla? Oon törmännyt täällä pelkästään täydellisiin kotiäitiin joiden ruokavalio koostuu ainoastaan terveellisestä kotiruoasta. Limsaan nyt ei kukaan täysjärkinen koske pitkällä tikullakaan ja karkista ei uskalla puhuakaan tai on saanut läskin leiman otsaansa. Eli siis tämä on ensimmäinen ruokaketju jonka tunnen omakseni vaikkei mulla ole edes krapulaa ja ruokakin vasta suunnitteluasteella :)
Usko tai älä. Mä oon just täydellinen kotiäiti mut nyt tänään on kankkunen. Huomenna vien täydellisyyden taas toiseen potenssiin. :)
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Just vähän aikaa sitten söin aamupalaksi:
Jauheliha pihvejä (100%lihaa ) ja kesäkurpitsan siivuja paistettuna. Nam.
Jäi vähän nälkä niin tekaisin vielä ruishampulaisen tomaatilla, runsaalla majoneesilla jne. :p
Juomana oli ihan vaan maito.

Jälkiruuaksi suunnittelin kaurapalloja, mutta ei ehkä jaksa tehdä. Taidan hakea kaapista ison levyn tummaa suklaata. =)

Päällä on vain iiso t-paita.

Uskokaa tai älkää, mutta tippaakaan en ole alkoholia juonut eilen ;)
Siis miten hirveästi ihminen voi syödä? :eek:

 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Just vähän aikaa sitten söin aamupalaksi:
Jauheliha pihvejä (100%lihaa ) ja kesäkurpitsan siivuja paistettuna. Nam.
Jäi vähän nälkä niin tekaisin vielä ruishampulaisen tomaatilla, runsaalla majoneesilla jne. :p
Juomana oli ihan vaan maito.

Jälkiruuaksi suunnittelin kaurapalloja, mutta ei ehkä jaksa tehdä. Taidan hakea kaapista ison levyn tummaa suklaata. =)

Päällä on vain iiso t-paita.

Uskokaa tai älkää, mutta tippaakaan en ole alkoholia juonut eilen ;)
Siis miten hirveästi ihminen voi syödä? :eek:

 
nam
Aamupalaksi pekonia, keitetty muna ja ruisleipä + kahvi. Äsken söin nuudeleita ja kepeppii. Ja nyt laitoin omppupiirakan uuniin jonka tuhoan kohta vaniljajätskin kans :p

Ja päivä on kulunu kollarit jalassa, toppi päällä ja villasukat jalassa. Lenkillä tosin kävin goretexit päällä kun vettä tullut koko päivän. Ihanan rento sunnuntai :)
 

Yhteistyössä