kankkuspäivän ( krapulamattomatkin saavat vastata:D) ruoka ja vaatetus-Gallup

Oon flunssanen ja tälläset eväät: kuuma eucalyptys pastilleista+vesi+hujana juoma (ihana yhdistelmä :p ) ja valkosipulipatonki. Jälkkäriksi ei ole mitään vielä, mutta ajattelin tehdä kattilassa kaakaota johon laitan jauheen lisäksi oikeaa suklaata ja pari pisaraa piparminttuaromia. Päälle kermavaahtoa ja yks vaahtokarkki, nami :)

Niin ja vaatteina on Sonata Arctican lemppari T-paita, gollarit housuna, ja villasukat jalassa :)
 
a
Ootteko te kaikki oikeella palstalla? Oon törmännyt täällä pelkästään täydellisiin kotiäitiin joiden ruokavalio koostuu ainoastaan terveellisestä kotiruoasta. Limsaan nyt ei kukaan täysjärkinen koske pitkällä tikullakaan ja karkista ei uskalla puhuakaan tai on saanut läskin leiman otsaansa. Eli siis tämä on ensimmäinen ruokaketju jonka tunnen omakseni vaikkei mulla ole edes krapulaa ja ruokakin vasta suunnitteluasteella :)
 
väsy
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ootteko te kaikki oikeella palstalla? Oon törmännyt täällä pelkästään täydellisiin kotiäitiin joiden ruokavalio koostuu ainoastaan terveellisestä kotiruoasta. Limsaan nyt ei kukaan täysjärkinen koske pitkällä tikullakaan ja karkista ei uskalla puhuakaan tai on saanut läskin leiman otsaansa. Eli siis tämä on ensimmäinen ruokaketju jonka tunnen omakseni vaikkei mulla ole edes krapulaa ja ruokakin vasta suunnitteluasteella :)
Kyllä me ollaan arkisin niitä täydellisiä kotiäitejä, jotka elää täydellistä kotielämää ja syö vain käsittelemätöntä luomuruokaa! : )
 
vieras
Ei ole kankkunen, mutta kankkuspäivinä mahdollisimman löysä asu eikä missään nimessä rintaliivejä. Mieluiten yöpaita tai löysä oloasu. Ruoaksi pizzaa tai hamppariateria, hyvä elokuva. Aamulla ekaksi täytyy saada kylmää maitoa ainakin puoli litraa. Illalla rasvaisen ruoan jälkeen ajattelen sitten maksaa ja syön iltapalaksi tomaattia ja parsakaalta ja muuta muka terveellistä
 
sd
Alkuperäinen kirjoittaja väsy:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ootteko te kaikki oikeella palstalla? Oon törmännyt täällä pelkästään täydellisiin kotiäitiin joiden ruokavalio koostuu ainoastaan terveellisestä kotiruoasta. Limsaan nyt ei kukaan täysjärkinen koske pitkällä tikullakaan ja karkista ei uskalla puhuakaan tai on saanut läskin leiman otsaansa. Eli siis tämä on ensimmäinen ruokaketju jonka tunnen omakseni vaikkei mulla ole edes krapulaa ja ruokakin vasta suunnitteluasteella :)
Kyllä me ollaan arkisin niitä täydellisiä kotiäitejä, jotka elää täydellistä kotielämää ja syö vain käsittelemätöntä luomuruokaa! : )
Ja tahdotaan paasata muille äideille heidän huonommuuttaan ja painotetaan, että MEIDÄN TAPA on se ainoa oikea, olemme ehdottomia kaikesta epäterveelliseksi luokitellusta ruoasta ja sen syömisestä ja vauhkoamme äideille, jotka lähtevät ekaa kertaa 3v jälkeen viettämään tyttöjen iltaa ja myöntävät, että aikovat vetää perskännit ;)
 
Ei oo kankkusta mutta jokin aika sitten nautin kahvia,paahtoleipää,pekonia ja munan.
Ja suklaata.
Päällä on alusvaatteiden lisäksi harmaat kotihousut, joissa miehen mukaan perse näyttää niin hyvältä että ei tosikaan ja keltainen t-paita. Ajattelin nykäistä vielä sukat jalkaan ja mustan neuletakin ylle ku meinaa olla vähän kalseaa.
 
plm
Eiliset vaatteet päällä :( Samat joilla olin baarissa ja nukuin sängyssä. Tarvis varmaan vaihtaa puhtaat lakanat.
Mulle ei krapulassa maistu mikään yltiöepäterveellinen. Pizzaa olisin tehnyt mutta en jaksa mennä kauppaan. Puolelta päivin meni yksi leipä kalkkunaleikkeellä ja suolakurkulla. Äsken kaurapastaa ja tomaattista tonnikalakastiketta. Olipa hyvää. Ja maito kruunasi kaiken. Nyt alkaa olo oleen ihan ok.
 
Hillopulla himmeenä
no mulla ei oo kankkusta kun vaan yhden oluen illalla join. Tänään käytiin perheen kanssa Hesburgerissa. Heti kun kotiin pääsin, riisuin isoimmat vaatteet. Nyt löhöän sohvalla pitsialkkareissa ja rintsikoissa. Täällä on kuuma!
 
Päivi
Päällä caprit ja toppi...solti hiottaa.
Aamupalaksi eilisestä jääneitä tortilloja,pakkasesta päivällä omatekoista pizzaa....nyt keitin kahvit...jos heräis kunnolla.Isä onneksi lasten kanssa veneilemässä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Alkuperäinen kirjoittaja väsy:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ootteko te kaikki oikeella palstalla? Oon törmännyt täällä pelkästään täydellisiin kotiäitiin joiden ruokavalio koostuu ainoastaan terveellisestä kotiruoasta. Limsaan nyt ei kukaan täysjärkinen koske pitkällä tikullakaan ja karkista ei uskalla puhuakaan tai on saanut läskin leiman otsaansa. Eli siis tämä on ensimmäinen ruokaketju jonka tunnen omakseni vaikkei mulla ole edes krapulaa ja ruokakin vasta suunnitteluasteella :)
Kyllä me ollaan arkisin niitä täydellisiä kotiäitejä, jotka elää täydellistä kotielämää ja syö vain käsittelemätöntä luomuruokaa! : )
Ja tahdotaan paasata muille äideille heidän huonommuuttaan ja painotetaan, että MEIDÄN TAPA on se ainoa oikea, olemme ehdottomia kaikesta epäterveelliseksi luokitellusta ruoasta ja sen syömisestä ja vauhkoamme äideille, jotka lähtevät ekaa kertaa 3v jälkeen viettämään tyttöjen iltaa ja myöntävät, että aikovat vetää perskännit ;)
Mä olen ainakin ihan perseestä ja kaukana tädellisestä jo muutenkin, ettei kannata edes yrittää esittää muuta. :attn:

 

Yhteistyössä