Kanankoiville rapea kuorrutus??

Nyt apuja siskot ja veljet!

Jääkaapissa olis valmiiksi marinoituja kanankoipia iso laatikollinen, mut haluaisin niihin päälle sellasen rapean kuorrutteen. En vaan löydä reseptiä mistään. Joku muistikuva on jostain riisimuroista murskattuna ja jotain mausteita, mutta mitä?

Äkkiä äkkiä, perheellä (ja mulla) on kova nälkä!
 
"vieras"
Kanankoipien ja äkkiä äkkkiän kannattaa samassa lauseessa unohtaa ihan heti. Niiden kypsyminen ottaa joka tapauksessa ainakin tunnin. Eivätkä ne mitään kuorrutusta minun mielestäni tarvi, riittävän pitkän uunituksen vaan ja siitä nahka rapeutuu.
 
corn flakes toimii ainakin, joten miks ei riisimurotkin..murskaa niitä jonkun verran, mä ehkä lisäisin korppujauhoja vähän, sit mausteita (chili, valkosipuli, curry tms ) ja broiskuista suurimmat marinadit pois ja pyörittelet ne siinä seoksessa ja sit uunivuokaan ja uuniin
 
Äh, kait mä ny sen tiedän, että ne ottaa tunnin uunissa ja juur siks ne tarttiskin saada sinne pika pikaa. Eikä toi marinadi mitään ole pilannu, ihan hyvää on ollu pelkästään senkin kanssa, mut nyt haluaisin vaan hiukka erilaista ja ajattelin tota rapeaa kuorrutusta. Olen sitä siis joskus tehny, mut resepti vaan on hukassa.

Kaupasta saa sellasen valmiin paketin, jossa on se kuorrutus mukana ja se hierotaan niihin koipiin juur ennen uuniin laittoa, mut ei ny sattunu käsiin sitä mallia tällä kertaa. Että laittakaa ny joku idea siitä kuorrutteesta ja jättäkää moraaliset kommentit gourmet-kokeille. Tässä ollaan ny ihan normaalia arkista perhemättöä kokkaamassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27794211:
corn flakes toimii ainakin, joten miks ei riisimurotkin..murskaa niitä jonkun verran, mä ehkä lisäisin korppujauhoja vähän, sit mausteita (chili, valkosipuli, curry tms ) ja broiskuista suurimmat marinadit pois ja pyörittelet ne siinä seoksessa ja sit uunivuokaan ja uuniin
Kiitos Keppälerttu! Mites joku juustoraaste toimis tossa yhtälössä? Vai meneekö mössöksi?
 
Kiitos Keppälerttu! Mites joku juustoraaste toimis tossa yhtälössä? Vai meneekö mössöksi?
voi olla et onnistuis sekin =) tai sit laita ne broiskut ensin uuniin pelkiltään ja sit puolessavälissä heitä niskaan muro-juustoraaste-mausteseos.
broiskuista irtoaa kuitenkin sitä lientä ja rasvaa aika paljon paistettaessa ni voi olla et kuorrutus valuu pinnalta pois

esim 30min pidät 200 asteessa (tai 175 ) niitä broiskuja, sit kaadat sen liemen astiasta pois, ja kuorrutat broiskut vasta sitten =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27794290:
voi olla et onnistuis sekin =) tai sit laita ne broiskut ensin uuniin pelkiltään ja sit puolessavälissä heitä niskaan muro-juustoraaste-mausteseos.
broiskuista irtoaa kuitenkin sitä lientä ja rasvaa aika paljon paistettaessa ni voi olla et kuorrutus valuu pinnalta pois

esim 30min pidät 200 asteessa (tai 175 ) niitä broiskuja, sit kaadat sen liemen astiasta pois, ja kuorrutat broiskut vasta sitten =)
Just näin mä muuten teenkin! ISO kiitos!
 

Yhteistyössä