Kanadakin luopumassa f-35 hankkeesta, pohtii Saabeja

vierailija
Mutta on muistettava että ensimmäinen F35 ei ole läheskään enää sama kone kun nykyinen F35. Siksi esim koelentäjät ja lentokoneinsinöörit tekevät töitä päivittäin. Suomesta löytyy yksi emeritus koelentäjä yli muiden ja hän on Jyrki Laukkanen.
Etkö lukenu puutelistaa? Huomattavia puutteita mallissa näköjään on muihin vastaaviin nähden, tästä on ilmeisesti kyse?

Eihän mikään ohjelma koneita korjaa. Vai korjaako käyttöopas sinun kodinkoneesi, jos/kun ne hajoavat?
Mitäs sä nyt höpötät taas?😧

Koneille on tehty huolto-ohjelmat. Mekaanikko korjaa/huoltaa koneen ohjelman mukaisesti. Näille on aikataulut. Jos koneita menee rikki/on epäkuntoisena oletettua enemmän, niin, mitäs luulet käyvän? Huollot ovat myös siksi tärkeitä, että takuu pysyy voimassa!
Ei näitä mekaanikkoja kuule ihan joka oksalla istu.🙄

Et ilmeisesti ymmärrä nyt asiasta ja yrität kääntää keskustelun oudosti johonkin outoon epäolennaiseen?

Ei tässä oikeasti ole mitään epäselvää, laitoin pyydettäessä listan koneen puutteista.

Mitäs ohjelmaa luulit minun tarkoittavan kun keskustellaan hävittäjien korjauksesta? Missä sun päättelykyky nykyään on?😦

Nyt aivojumppaamaan - oikeasti! Olen myös huolissani muististasi! Sekin on alkanut spragailemaan! Ennen olit terävämpi! Ja tämän kirjoitan ihan kaikella ystävyydellä.
Onko mammapalsta päässyt vaikuttamaan negatiivisesti, ennen niin viisaseen ja loogiseen päänuppiisi!😱

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Mitäs sä nyt höpötät taas?

Koneille on tehty huolto-ohjelmat. Mekaanikko korjaa/huoltaa koneen ohjelman mukaisesti. Näille on aikataulut. Jos koneita menee rikki/on epäkuntoisena oletettua enemmän, niin, mitäs luulet käyvän? Huollot ovat myös siksi tärkeitä, että takuu pysyy voimassa!
Ei näitä mekaanikkoja kuule ihan joka oksalla istu.

Et ilmeisesti ymmärrä nyt asiasta ja yrität kääntää keskustelun oudosti johonkin outoon epäolennaiseen?

Ei tässä oikeasti ole mitään epäselvää, laitoin pyydettäessä listan koneen puutteista.

Mitäs ohjelmaa luulit minun tarkoittavan kun keskustellaan hävittäjien korjauksesta? Missä sun päättelykyky nykyään on?

Nyt aivojumppaamaan - oikeasti! Olen myös huolissani muististasi! Sekin on alkanut spragailemaan! Ennen olit terävämpi! Ja tämän kirjoitan ihan kaikella ystävyydellä.
Onko mammapalsta päässyt vaikuttamaan negatiivisesti, ennen niin viisaseen ja loogiseen päänuppiisi!
Ole Lissu huoletta, ei minun päänuppini (vielä) sekaisin ole. Halusin vain vihjaista, että nuo sanavalinnat eivät ole sinun omiasi vaan jonkun huonommin kirjoittavan/muunkielisen tekstiä ;)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ole Lissu huoletta, ei minun päänuppini (vielä) sekaisin ole. Halusin vain vihjaista, että nuo sanavalinnat eivät ole sinun omiasi vaan jonkun huonommin kirjoittavan/muunkielisen tekstiä
Ei sekaisin, missään nimessä, vaan heikentynyt muisti jne.

Ihan ymmärrettävää tekstiä tuo oli.
Siinä kerrottiin F-35:n huolto/korjausohjelmasta.🙂
En kaikkea ole copy/pastennut suoraan, vaan kirjoittanut omin sanoin, mutta, en tiedä oliko juuri tuo kohta omaa vai kopsattua!😬😳

Yhteistyössä