vierailija
Mä en saa kiinni Nacen paisunnasta. Mikäklippi siis? Mun mielestä näyttäny samalta mitä kattonuOnpa Nace paisunut kasvoistaankin.
Mä en saa kiinni Nacen paisunnasta. Mikäklippi siis? Mun mielestä näyttäny samalta mitä kattonuOnpa Nace paisunut kasvoistaankin.
Onhan
Ei minustakaan kyllä mitään erikoista ole, samalta näyttää kuin ennenkin, Jure taas vois käydä parturissa, aikamoinen pehko.Mä en saa kiinni Nacen paisunnasta. Mikäklippi siis? Mun mielestä näyttäny samalta mitä kattonu
Sisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.Maistuukin kookosrasvalta.
Fazerin sininen on.Niin on. Hyvin yksiulotteinen
Siis ainesosatSisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.
On siinä. Eh vain enää näe lukea pientä tekstiä.Sisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.
Fazerin sinisen sisällysluettelo?Sisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.
Oon sen googlannut kyllä ja ei ole.On siinä. Eh vain enää näe lukea pientä tekstiä.
Juren tukka on paras.Ei minustakaan kyllä mitään erikoista ole, samalta näyttää kuin ennenkin, Jure taas vois käydä parturissa, aikamoinen pehko.
Et osaa googlata.Oon sen googlannut kyllä ja ei ole.
Loukkaat GoogleaOon sen googlannut kyllä ja ei ole.
Tuota noin...katsoin samaa. Näyttää tosi tiukoilta.Mitkä housut tolla Bojanilla oikein on jalassaan... Jegginsit?
En hyväksy valehtelua.Loukkaat Googlea
Nostan käden virheen merkiksi, aloitin sen keskustelun taannoin, pyydän anteeksiOnko suklaan syöjiä näkynyt? Fazerin sinisen nimenomaan.
Älä sitten valehteleEn hyväksy valehtelua.
Juotko kookosrasvan nykyään suoraan pullosta?Nostan käden virheen merkiksi, aloitin sen keskustelun taannoin, pyydän anteeksi Mutta, totean tässä samassa, että sen jälkeen en ole syönyt Fazerin sinistä Enkä punaista, tai keltaista tai mitään.
SamoinKerrankin pakko kompata ja kirjoittaa yök.
No minä vasta innostuin syömään, kolmas levy jo tällä viikolla menossa, omnom.Nostan käden virheen merkiksi, aloitin sen keskustelun taannoin, pyydän anteeksi Mutta, totean tässä samassa, että sen jälkeen en ole syönyt Fazerin sinistä Enkä punaista, tai keltaista tai mitään.
Öööö, siis MISSÄ on klippi Nacen paisunnasta?Mä en saa kiinni Nacen paisunnasta. Mikäklippi siis? Mun mielestä näyttäny samalta mitä kattonu
Minä syön vain aitoa suklaata eli Kouvolan lakua.No minä vasta innostuin syömään, kolmas levy jo tällä viikolla menossa, omnom.
Ja ikäsi on?Toisella iso maali ja toisella iso kelkka. Houkuttelevat K:ta kaikella isolla.
Näin on. Eli loppukaneettina: Kookosrasvavänkääjä on väärässäSisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.