V
vierailija
Vieras
Niin on. Hyvin yksiulotteinen
Fazerin sininen on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin on. Hyvin yksiulotteinen
Siis ainesosatSisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.
Sisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.
Sisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.
Oon sen googlannut kyllä ja ei ole.On siinä. Eh vain enää näe lukea pientä tekstiä.
Ei minustakaan kyllä mitään erikoista ole, samalta näyttää kuin ennenkin, Jure taas vois käydä parturissa, aikamoinen pehko.
Oon sen googlannut kyllä ja ei ole.
Oon sen googlannut kyllä ja ei ole.
Tuota noin...katsoin samaa. Näyttää tosi tiukoilta.Mitkä housut tolla Bojanilla oikein on jalassaan... Jegginsit?
En hyväksy valehtelua.Loukkaat Googlea
Nostan käden virheen merkiksi, aloitin sen keskustelun taannoin, pyydän anteeksiOnko suklaan syöjiä näkynyt? Fazerin sinisen nimenomaan.
En hyväksy valehtelua.
Nostan käden virheen merkiksi, aloitin sen keskustelun taannoin, pyydän anteeksi Mutta, totean tässä samassa, että sen jälkeen en ole syönyt Fazerin sinistä Enkä punaista, tai keltaista tai mitään.
SamoinKerrankin pakko kompata ja kirjoittaa yök.
No minä vasta innostuin syömään, kolmas levy jo tällä viikolla menossa, omnom.Nostan käden virheen merkiksi, aloitin sen keskustelun taannoin, pyydän anteeksi Mutta, totean tässä samassa, että sen jälkeen en ole syönyt Fazerin sinistä Enkä punaista, tai keltaista tai mitään.
Öööö, siis MISSÄ on klippi Nacen paisunnasta?Mä en saa kiinni Nacen paisunnasta. Mikäklippi siis? Mun mielestä näyttäny samalta mitä kattonu
No minä vasta innostuin syömään, kolmas levy jo tällä viikolla menossa, omnom.
Ja ikäsi on?Toisella iso maali ja toisella iso kelkka. Houkuttelevat K:ta kaikella isolla.
Näin on. Eli loppukaneettina: Kookosrasvavänkääjä on väärässäSisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.
Paljastuit juuri provoksiOn siinä. Eh vain enää näe lukea pientä tekstiä.
On siinä. Eh vain enää näe lukea pientä tekstiä.