Kampaajat! Tykkäättekö, että asiakas antaa ns vapaat kädet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaapo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaapo

Vieras
Ajattelin kampaajalle mennessäni antaa hänelle vapaat ja kädet ja antaa toteuttaa oman näkemyksensä. Tietyt rajat annan, eli että lyhyet, mutta naiselliset hiukset ja sitten niihin joku käsittely että ovat vähän tuuheammat.

Mutta onko kampaajista kamalaa, jos asiakas sanoo suunnilleen että tee mitä lystäät?

Samoin mun kampaaja on tyytyväinen jos pääsee käyttämään ammattitaitoaan ja luovuuttaan oikein kunnolla. Osaa katsoa, millainen hiusmalli sopii kasvoihin, tyyliin. Käy haistelemassa uusia tuulia maailmalla ja soveltaa niitä sopivasti täällä. Osaa valita sopivan värin ihonväriin nähden jne. Ihan kyllästymiseen asti käy niitä asiakkaita, jotka antavat ottaa millin sieltä ja toisen täältä ja sanelevat kaiken pilkuntarkkaan. Voi olla mukavaa vaihtelua.

Mulla kaveri kampaajana ja aina olen sanonut että tee mitä lystäät :D . Jos olen ollut kasvattamassa hiuksia niin sitten olen sanonut että älä leikkaa paljoa mutta värin on saanut kampaaja aina itse kehitellä.

Juu, tykkään rajojen kanssa, eli vaikka saisinkin vapaat kädet tehdä, niin haluan tietää missä asiakkaan mieltymykset, väreissä ja pituuksissa menevät, sitten tulee hyvä=)

Yhteistyössä