Kammottavin vaate naisen päällä

  • Viestiketjun aloittaja aloitus
  • Ensimmäinen viesti
niiloliina
Mä en tykkää myöskään kun jotkut käyttää ballerinoissa sellasia avokassukkia, vaikka ne periaatteessa onki niihin tarkoitettu. :x Sellaset vastaavat mutta pitsiset on taas jo hienot. jos sopii siihen kenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
No ne farkut jotka tunnetaan myös ns. crazy age/fiorella-farkkuina. Siis valkoiset "kulutukset" reisissä ja persuuksissa, eli valkaistut läntit. Samoin kaikki housut joissa takataskuissa jotain ihq paljettistrassibrodeerauksia tai pahimmassa tapauksessa joku "hot babe"-teksti (noita teksteja näki muutama vuosi sitten sellaisissa verska/collegehousuissa) :headwall:
:eek: :eek: :eek: |O |O |O |O |O |O


apuaaa!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
isojen naisten päällä aivan liian pienet releet. vaatteiden istuvuus ROX!

kyllä muaki hotsittais ostaa vaikka ja mitä mut pitää sitä ny joku roti olla kun ei oo mikään normimittanen. Istuvilla vaatteilla saa paljon anteeksi ja näyttää hyvälle!
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no ne housut jotka loppuu kesken ylöspäin. hyvin harvalle sopii..
Haaremihousut :D ?
ei kun semmoset farkkujen irvikuvat :whistle:
Ok. Farkkulegginsit? Öö ei kun lantiofarkut.
just nuo. kamalia ..
No ei ne todellakaan ole kamalia, ellei ole niihin liian lihava.
Tai jos ei kumartele liikaa. Ei laihankaan peppuvako niin kivaa katseltavaa ole.
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
-flanelliset ruutupaidat
-haaremihousut
-kuminauhavyötärölliset farkut
-yhdistelmä: farkut, t-paita, verkkatakki ja avokkaat jalassa
-nylon polvisukkahousut
-Marimekon "siivoustakki", vai mikä lie oikeasti nimeltään, siivoustakilta se ainakin näyttää. semmoinen jossa useita pieniä taskuja.
Aika kallis siivoustakiksi.
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mama the strange mä kuolen just :LOL::LOL::LOL:

perunankeruuverkkarit :LOL::LOL::LOL:



En ole ikinä ennen kuullut moista sanaa ja musta ihan helvetin hyvä nimitys niille nappikuvotuksille.
Kiitos illan nauruista, hihitän täällä yksinäni klo 1,41 :xmas:

Varastan tuon sanan sulta :D
Minkälaisista verkkareista puhutte?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
-flanelliset ruutupaidat
-haaremihousut
-kuminauhavyötärölliset farkut
-yhdistelmä: farkut, t-paita, verkkatakki ja avokkaat jalassa
-nylon polvisukkahousut
-Marimekon "siivoustakki", vai mikä lie oikeasti nimeltään, siivoustakilta se ainakin näyttää. semmoinen jossa useita pieniä taskuja.
Aika kallis siivoustakiksi.
http://www.produits-scandinaves.com/101-159-thickbox/iloinen-takki.jpg

Mulla on tollanen, mutta en ole osannut käyttää. Ei se silti musta mikään kammottava ole :)
 
sj
Mä en laita legginsejä, mielestäni teinivaate eikä "aikuisen naisen" -juttu. Ainakaan mulla. Miehen teinit pitää melkein pelkästään vaan leggareja, ja sit niin lyhyitä paitoja tai hameita, et perse näkyy. En antais oman muksuni lähteä ihmisten ilmoille niin, mutta tuohon ei ole sananvaltaa.
 
läski jalkako?
pillifarkut, useimmille ne ei sovi ollenkaan.
itse kokeilin kaupassa ja olisin tarvinnut keijua avuksi, kun mun jalkaterät ei meinanneet millaan tulla niiden lahkeiden lävitse, tulin siihen tulokseen, että sellaset housut menee vain sellaisten ihmisten jalkaan, joilla on kaksi varvasta :D
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja läski jalkako?:
pillifarkut, useimmille ne ei sovi ollenkaan.
itse kokeilin kaupassa ja olisin tarvinnut keijua avuksi, kun mun jalkaterät ei meinanneet millaan tulla niiden lahkeiden lävitse, tulin siihen tulokseen, että sellaset housut menee vain sellaisten ihmisten jalkaan, joilla on kaksi varvasta :D
Tai sellaisille, joilla ei ole kantapäitä :LOL:
 
Muumibuumi
Siis liian tiukat lantiohousut on KAIKIEN PÄÄLLÄ kamalat, kun vaikka ei olis tippaakaan ylimääräistä, niin vähintään nahku pursuu ylitse. YÖKS! Ja siihen revitään vielä ne stringit näkyviin. YÖKS YÖKS!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja läski jalkako?:
pillifarkut, useimmille ne ei sovi ollenkaan.
itse kokeilin kaupassa ja olisin tarvinnut keijua avuksi, kun mun jalkaterät ei meinanneet millaan tulla niiden lahkeiden lävitse, tulin siihen tulokseen, että sellaset housut menee vain sellaisten ihmisten jalkaan, joilla on kaksi varvasta :D
Tai sellaisille, joilla ei ole kantapäitä :LOL:
Taitaa olla ollut vain väärän malliset pillit! Mä olen aina ollut pillifarkkuja vastaan kunnes kokeilin JC:n ihania pilifarkkuja ja nyt mulla on niitä kolmet :D

Mä inhoan näitä:

*nilkkapituiset legginsit yhdistettynä sandaaleihin tai korkkareihin, yök!
*camel toe ja muffin top :D
*spagetti-olkaintopit tai olkaimettomat aikuisemmalla ladyllä jolla on käsivarsiläskit :D
*JA yleensäkin liian pienet vaatteet!
 
vieras
Kainaloihin asti ylettyvät farkut liian lyhyillä lahkeilla,liian isot ja liian pienet hupparit,flanellipaidat,poolopaidat,nappiverkkarit,napapaidat ja nää yhdistettynä tokmannin alekorista löydettyyn "kuparinpunaiseen" hiussävytteeseen reippaalla juurikasvulla.
 

Yhteistyössä