Kammottavin vaate naisen päällä

  • Viestiketjun aloittaja aloitus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Haaremihousun kanssa pitäs olla tiukka yläosa.
Näin viikonloppuna Wienissä parilla nuorella naisella ihan kivannäköiset haaremihousut, ja ne oli juurikin yhdistetty tiukkoihin yläosiin. Toisella naisella oli aika löysät ne housut, mustat, ja niiden kanssa musta tiukka paita ja harmaa neuletakki. Ja ballerinat. Ei hassumpaa, vaikka itselle ne ei millään sovi.
 
kaisa
Lekkinsit passaa hoikille, mut tällaisille paksusäärisille niinku minä, ni ne vain entisestään leventää persettä. Just eilen kattelin yhen sukulais naisen pukeutumista, leveä lantio, kiiltävät lekkinsit ja juuri ja juuri takapuolen peittävä avoaukkoinen löysähkö pusero. Ihan karsee, jos suoraa sanotaan.
 
niiloliina
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja juntti:
mä en näit uskalla alkaa ees lukee ,ku tääl on varmaa lueteltu mun vaatekaapin sisältö... :(
Eiköhän tässä ole kaikkien kaapista jotain. :D
Mun vaatteista on jo haukuttu legginsit ja treggingsit. Nyt mulla on päällä pitkä puoleenreiteen oleva tunika, legginsit ja korkkarit. Joku ei voinu sietää yhdistelmää pitkät legginsit ja korkkarit. Mut en mä osaa loukkaantua, ku mä pidän tästä yhdistelmästä, niin se riittää. :D
 
Vieras
No ne legginsit (lue aluskalsarit ) yhdistettynä ihan mihin tahansa.

Sitten sellaiset kapeaolkaimiset topit, joiden kanssa liivien olkaimet näkyvät, pahimmassa tapauksessa enemmänkin kuin olkaimet.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja juntti:
mä en näit uskalla alkaa ees lukee ,ku tääl on varmaa lueteltu mun vaatekaapin sisältö... :(
Eiköhän tässä ole kaikkien kaapista jotain. :D
Mun vaatteista on jo haukuttu legginsit ja treggingsit. Nyt mulla on päällä pitkä puoleenreiteen oleva tunika, legginsit ja korkkarit. Joku ei voinu sietää yhdistelmää pitkät legginsit ja korkkarit. Mut en mä osaa loukkaantua, ku mä pidän tästä yhdistelmästä, niin se riittää. :D
No, samanlaiset kuteet täälläkin. :D
 
hj
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Panu-tytön toppi! Muistaako kukaan Panu-tyttöä? T. Ysäriteini.
Mun kesämökki naapurini. Ihana ihminen :D :heart:
Uskon, että on ihana ihminen. Kaikissa noissa kuvissa ja mainoksissa tuolla ihmisellä oli aina tuollaiset iloiset ja lämpimät silmät. Onko hän koskaan muuten puhunut siitä, että oliko toi mainoksen Panu-tyttö look tehty huumorimielessä vai oliko toi look vaan olevinaan 90-luvulla hienoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hj:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Panu-tytön toppi! Muistaako kukaan Panu-tyttöä? T. Ysäriteini.
Mun kesämökki naapurini. Ihana ihminen :D :heart:
Uskon, että on ihana ihminen. Kaikissa noissa kuvissa ja mainoksissa tuolla ihmisellä oli aina tuollaiset iloiset ja lämpimät silmät. Onko hän koskaan muuten puhunut siitä, että oliko toi mainoksen Panu-tyttö look tehty huumorimielessä vai oliko toi look vaan olevinaan 90-luvulla hienoa?
Se oli ihan vitsinä. sanoi parikin kertaa inhoavansa tuota toppia, miksiköhän? :LOL:
 
MamaBuns
Huomaa taas että täällä on haukuttu kaikki nuorisomuoti... yrittääkää nyt ees mammat ymmärtää että se mikä oli 70-80-luvuilla muotia niin ei oo samalla tavalla nykyisin muotia.

Muoti on nykyään hauskaa, ehkä vähän mautontakin. Mutta ennen kaikkea hauskaa! Melkein mikä vaan on nykyään muotia. Mitä typerämmät ja överimmät aurinkolasit, sen parempi!

Mun mielestä haaremihousut on söpöjä. Legginsit on nätimmät kuin sukkahousut ja se ei kuulu teille jos minä tykkään käyttää tavallisia rintaliivejä olkaimettoman topin kanssa!

NIH!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mä tykkään kyllä niistäkin... En vaan ole saanut aikaiseksi tehdä semmoisia.
Ei mut siis oikeesti hei.. tsiigaas näitä.
Nuo on ku vanhan vaarin kusiset kalsarit, joiden haara roikkuu polvien tasolla
Mulle tulee noista mieleen vauva, joka on just kakkinut vaippansa täyteen.
 
Mä inhoan hihattomia, olkaimettomia toppeja, joita naiset sitten kokoajan nykii ylöspäin. Tuollainen viritys on ihan kaunis kun se istuu, mutta on raivostuttavan näköistä kun nainen kokoajan nykii sitä toppia ylöspäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä inhoan hihattomia, olkaimettomia toppeja, joita naiset sitten kokoajan nykii ylöspäin. Tuollainen viritys on ihan kaunis kun se istuu, mutta on raivostuttavan näköistä kun nainen kokoajan nykii sitä toppia ylöspäin.
Jep. Sama. En tajua että miksi ostaa ei-istuvaa toppia, etenkin kun tuon mallisessa se istuvuus on supertärkeä...no osa on niitä teinejä että on vaan pitänyt laittaa se pari numeroa liian pieni kuori päälle...on varmaan sexympää kun rinnat meinaa pullahtaa sieltä hetkenä minä hyvänsä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä inhoan hihattomia, olkaimettomia toppeja, joita naiset sitten kokoajan nykii ylöspäin. Tuollainen viritys on ihan kaunis kun se istuu, mutta on raivostuttavan näköistä kun nainen kokoajan nykii sitä toppia ylöspäin.
http://www.youtube.com/watch?v=eiuHdUkuRi0
Just noin. :D Mun tekis mieli alkaa aina karjumaan kun mä näen tota touhua. :headwall: HOMMAA SELLAINEN TOPPI MIKÄ PYSYY PÄÄLLÄ!!
 

Yhteistyössä