N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tuossa on kyllä tyyli ihan eri kun härässä.Miksi tyytyä kameliin. Osta ihmeessä Myskihärkä. Sillä saa kuljetettua vaikka muuttokuorman.![]()
Mä olen jo kauan haaveillut pentukamelista (vai onko ne poikasia, vai vasoja, vai varsoja, vai mitä?!). Mies lupasi sellaisen mulle elokuussa -01 hankkia, muttei oo näkyny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25801255:ei löydy netistä yhtään myytävää kamelia. |O
minkäs väriset hiukset sulla onKyl sun tarvii vaan napata blondi kainaloon ja lähteä paikan päälle kauppaa hieromaan![]()
Kyllähän ne pärjää, mutta tykkäävät kyttyrää Suomen talvesta. Kaksikyttyräinen on parempi koska voi istua kyttyröiden välissä eikä sen päällä. Hinnat on kamelin ja kyttyröiden koosta riippuen 500-3000 euron välillä. Talvella kamelilla pitää olla nasta- tai kitkakengät.
Ystäväni oli jossain läntisessä Afrikassa vaimonsa kanssa. Tarjosivat vaimosta 12 (siis tusinan) kamelia. Ei hölmö myynyt.
AhaaYstäväni oli jossain läntisessä Afrikassa vaimonsa kanssa. Tarjosivat vaimosta 12 (siis tusinan) kamelia. Ei hölmö myynyt.
ja silti olit päätön ratsastaja nikillä aluksihevosista en tykkää, mutta kamelilla olis varmaan mukava ajellä kylillä.
pärjääköhän ne miten talvella.
HehOlihan se rahallisesti typerä päätös, mutta ehkä se vaimo vei kuitenkin vähemmän tilaa kämpässä ja sotki vähemmän