V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27919139:mutta se kamalin mitä olen maistanu on tuo. voittamaton ykkönen pahassa maussa.
![]()
jeeps! en minä! pysyn turvallisessa kaljassa! aina voi kielellä kokeilla!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27919139:mutta se kamalin mitä olen maistanu on tuo. voittamaton ykkönen pahassa maussa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27919101:![]()
Ruuista pahinta oli varmaan se epätoivoinen opiskelijasapuska, jota eksä teki. Siihen tuli muistaakseni paistettua (suola?)siikaa ja paistettua ruisleipää. Oli aivan saatanan pahaa, mutta nykyisin se jätkä on kai kokki.
Yllättäenrolleyes
myös pahin maistamani juoma oli hänen ostamaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27918959:kaikkeahan pitäis ainakin maistaa. mutta se ruotsalaisten tynnyrissä mädätetty silakka jäi hajun takia maistamatta. :x
Ala-asteen vetinen maksalaatikko. Sissussaatana. Vedonlöynnin hävinneenä tonnikala+suklaavanukanukkaan sekotus, hyhhyh. 2kk vanhaa riisivanukasta. Join pienenä tiivistemehua huonekärpäsillä, isosiskon korviinasti levinnyt hymy keskeytti tämän. Mutsilla luulin syöväni keitettyä kukkakaalia, mutta olikin jotain ruotoista kalaa. Enempää en muista näitä.
Miehen ystävien luona Virossa jotain venäläisherkkua kohteliaisuudesta yritin maistaa:
sellasia 3 x 3 senttisiä kuutioita paksua nahkaa, jossa oli puolet ihraa ja suolaliemessä liotettu.
Nahassa oli karvatkin tallella :x Siitä olis ensin pitäny kuoria "herkut" päältä eli ihrat ja sit pureskella sitä paksua nahkakimpaletta :/
ompa inha ketju
juomista sellanen mikä ei pysy alhaalla on kräutersaft eli se rautavalmiste. sellanen mitä toivon etten enää (on muitakin tyhjennysaineita, huh) edes joudu pitämään alhaalla on jo pariin kertaan mainittu colonsteril. nauratti se jonkun kiljuvertaus
ruoista pahimmat on olleet ne kaikki jänteet ja rustot, joita on pyörittänyt suussa ja yrittänyt olla yökkimättä. no joo ja pinaattikeitto ja maksa.
yllättäen tosi monen inhokit on just mun lemppareita, kuten esim. unicum.