kamalinta, mitä olet ikinä syönyt/juonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
omalla kohdalla mieleen tulevat sipulimaito, niin pirun kitkerä täytekakku että lapsikin sai pitkäksi aikaa kakkukammon sekä hampurilainen, jonka väliin oli pruutattu puoli putkiloa sinappia eikä sitten juuri muuta :x myös nuorena nautitut kilju & limainen riisiviini kokkareilla
olivat melkoinen makuelämys...

Viimeksi muokattu:
Hmm... Kamalinta on ollut varmaan puoliraa'aksi jätetty pakasteankka. Sitkeetä ja hyvin oksettavaa. Kauheen makusta oli myös olutmarinoidut pihvit :x Juomista ei nyt tule mieleen kun omatekemäni kilju, joka ei kerennyt käymään kunnolla. Semmosta makeeta hiivamössöö. Mut kun piti teinin päästä ryyppäämään.

Vedonlyönnin seurauksena pizzaa, jossa oli kebabia, kananmunaa, simpukoita ja majoneesia. Olin siihen mennessä ollut yli viisi vuotta kasvissyöjä. Maha ja makuhermot eivät kumpikaan kestäneet ja oksensin Kotipizzan vessaan :D Hävisin vedon ja jouduin pulittamaan joitain kymppejä.

[QUOTE="jjj";27916064]semmonen colosteril tyhjennysjuoma (en oo varma kirjotetaanko noin) mitä otetaan ennen suolitähystykseen menoa..[/QUOTE]

Mun mies joi juuri eilen illalla neljä litraa ja tänä aamuna kaksi litraa ja nyt se on tähystyksessä. Joo, kauheaa litkua kuulemma.

kuivakalakeitto.. Äidin ja isän herkkua (muistoja lapsuudesta). Ei mene alas sitten millään. :X

Juomista Thaimaassa juotu paikallinen versio bacardi breezeristä (myytiin pulloissa).. Maku oli ihan passeli, mutta seuraavana aamuna meni hetki ennen kuin osasin yhdistää neonvihreän kakan illalla juotuihin vihreisiin breezereihin. Oli kyllä jäätävää tuijottaa omaa varsin erikoisen väristä kakkaansa ja kuumeisesti miettiä, että mitä v*ttua....

Siskonmakkarakeitto. Muistan vielä elävästi kuinka jouduin ekalla luokalla yrittämään syödä sitä. Sitä ei yhtään helpottanut se, että luokan hulivilipoika vilautti ainakin kerran sitä pippeliään luokassa ja ihan samannäköinen oli kuin ne siskonkikkelit siinä keitossa. Mulle tulee niistä makkaroista aina kikkeli mieleen varmaan noista koulutraumoista ja se hajukin on jo oksettava.

[QUOTE="vieras";27916124]Siskonmakkarakeitto. Muistan vielä elävästi kuinka jouduin ekalla luokalla yrittämään syödä sitä. Sitä ei yhtään helpottanut se, että luokan hulivilipoika vilautti ainakin kerran sitä pippeliään luokassa ja ihan samannäköinen oli kuin ne siskonkikkelit siinä keitossa. Mulle tulee niistä makkaroista aina kikkeli mieleen varmaan noista koulutraumoista ja se hajukin on jo oksettava.[/QUOTE]

Jäin ihmettelemään oliko luokkakaverillasi pallon mallinen kikkeli vai oliko makkara tosiaan puristettu pötköiksi eikä palleroiksi?

2000-luvun alussa minä ja siskoni toimittiin vapaaehtoisina tukihenkilöinä Venäjältä muuttaneelle naiselle ja hänen jälkikasvulleen. Erään kerran hän oli laittanut "pöydän koreaksi" ja kutsui meidät syömään.

Olimme koettaneet hänelle selittää ettei esim. tuorekurkkua ja tomaatteja saa pakastaa sellaisenaan jne. Myöskään vanhoiksi menneitä ruokia ei saisi syödä.

Ko. nainen oli sitten tehnyt omatekoisen "lasagnen". Se ruoka oli sanoinkuvaamattoman makuista. Vetistä, aivan järkyttävän, oksennuksen makuista evästä. Seassa lillui pakkasesta sulatettuja tomaatteja ja kurkkuja ja liha oli taatusti vanhaa. Se ruoka oli sellaista että vedet valui silmistä ja se meinasi palata ylös saman tien kun sitä nielaisi. Toinen oli vaivaa nähnyt niin ei iletty olla syömättä. Onneksi pöydässä oli suolakurkkua ja sitä kun otti vähän väliin niin pystyin lautase syömään tyhjäksi. Oksensin vielä parkkipaikalla lähtiessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27916165:
Jäin ihmettelemään oliko luokkakaverillasi pallon mallinen kikkeli vai oliko makkara tosiaan puristettu pötköiksi eikä palleroiksi?

Makkara oli lyhyt pötkö eli semmoinen prissinakin kokoinen.

Minulla kanssa joku hampurilainen jonka välissä oli sipulia, sinappia ja suolakurkkua. Hyi hitto. Ja voileipäkakut on aina ihan järkkyjä, en saa niitä alas millään enää, en edes veden kanssa.

Ja liköörit... ei vaan pysty.

Yhteistyössä